Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 810 ggr
SChamuels
0

Orijen i hbg

För er som vill ha Orijen foder utan att behöva köra till Malmö kan jag säga att Anjisans i Helsingborg har det nu till försäljning.Gäller både katt och hund.

Mvh Susann

Malin1
0

oh vi köpte det idag!!:)
men ja inte i hbg då *fniss*! :)

utan i v-ås, blev så glad när jag fick syn på det att vi köpte en 7kg säck för bara! 399kr! samt en provpåse till sambons familjs katter!:))

det uppskattades - särskilt av bengalerna.. :)

bitarna är mindre och känns mjukare, och så luktar det mer "köttigt" än annat foder (vissa av t.ex RC's sorter har ju luktat som typ ostbågar.. :S)..

/M

SChamuels
0

Ja okGladVerkar vara ett bra foder.Cristina på Anjisans djurshop sa det till mig redan då hon fick hem provpåsar för några veckor sen.Idag hjälpte jag henne att dra  in en hel pall med Orijen foder.Så för er som använder el vill prova finns det både små och stora förpackningar.

Burken
0

Varför Malmö Susann, det finns ju även på Mammut Zoo i Lund, ca. 2 mil närmre ifrån Hbg. räknat! Men OK, lite sight seeing i Malmö kanske INTE är fel eller………..Flört!/Häxan

SChamuels
0

Hmmm Burken jag har aldrig tid för nån sight seeing även om det hade varit trevligtGlad

Aj inte visste jag det fanns i Lund medGladHörde nämligen nån som körde till Malmö för att köpa så jag tänkte jag talar om att nu finns det på närmre ortSkrattande

jaja kanske man hinner shoppa i Malmö till semestern då…hehe

Mindfields
0

TACK SUSANN! :)

SChamuels
0

#5 Ingen orsak:)

Mindfields
0

#6 Är det förresten det som ligger ute mot tippen?

zealousnfo
0

Undrar också var Anjisans ligger…

Mindfields
0

http://www.anjinsans.se/
Har för mig att jag varit här en gång, o då ligger det på den vägen som "vi i Helsingborg" kallar för Tippavägen. Från Österleden/Vasatorpsvägen ut till stora Välarondellen..
Är du med Nina? *fniss*

zealousnfo
0

#9 Jaaa, jag tror det. Ganska nära vägen som man kör ut till nya infarten/utfarten till E6?

Mindfields
0

Jaa.. tror det *fniss* Om du kommer från din arbetsplats o kör upp mot Väla.. "mellan" IKEA o Coop (ungefär) genom rondellen, se kommer det nog på höger sida :)
Tror jag.. tralalala!

Mindfields
0

Orijen inköpt! :) Nu blir kisarna glada!

zealousnfo
0

Var det lätt att hitta dit? :-)

Tog de förresten kort?

Mindfields
0

Det är inga problem att hitta dit, kom på att jag faktiskt vrait där innan :)
Däremot utifrån vägen så står det SEA Hund & Katt på huset, men när du svänger in på området (ind omr) så står Anjinsans..
Kommer du från Väla, så är det höger in på Mogatan o sen direkt höger igen, förbi första byggnaden o sen rakt fram. :)

De tar kort, nemas problemas!

Burken
0

Vet Ni att Christina (innehavare av SEA Hund o Katt) är en gammal Skogis/Birma uppfödare, än idag skördar en av hennes avkommor Anjinsans LDB både BIS titt och tätt trots att hon idag uppnått "mogen ålder"! Flört /Häxan

SChamuels
0

Jag känner Cristina mycket väl och vet att hon haft ett mycket stort och fint uppföderi därav hennes affärsnamn Anjisan´s.

Cristina är en suverän och duktig tjej.

Theernligans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !! det är vår foder affär  YES !!!!

det var en Sea butik innan  men Christina köpte den och  nu heter den Anjin San´s   hennes stamnamn

Christina vet mycket och ger bra  tips också , hon var först här i Hbg med James Wellbellowed Skrattande 

så detta var inte konstigt att hon säljer Orijen  nu också

alla våra klösmöbler kommer från Christina Glad

Ja hennes choklad birma Anjin San´s LDB Yvette säg när inte hon har varit i panel etc……

Hälsningar Gunilla

Mindfields
0

Kuriosa, HÄxan! Tack!
Är det kanske den katten som smyger i lokalerna där? *fniss*

Theernligans
0

Nej ! det är det inte

Yvette bor i Ängelholm hos en mycket duktig  birma uppfödare som många känner väl till "  i alla fall vi birma ägare "  Skrattande

S * Summerdays

Burken
0

Anledningen till att jag skrev det ang. Christina är den att Mona och jag var där igår efter besöket på Din Veterinär och då slog det mig att även C har ju faktiskt en gån fött upp Skogisar! Jag har febrilt letat efter en sele STOOOOR nog till mina båda kastratherrar Tiger och Burken, hos C hittade jag en som var perfekt, just nu går Burken "in sig" i den Skrattande /Häxan