Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 815 ggr
Tinis
0

Trondheim 31/3 + 1/4

Är det någon som har tänkt åka till Trondheim i mars/april?

ronjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jajjamensan jag kommer med vår svartsmoke Krusmons Gorgo Tondo!!!

Burken
0

Nää Du, Norge lär dröja för vår del - vi sticker till Danmark och Tyskland istället - det är ju i princip "runt hörnan". Är såååå trött på dessa låååånga och dyyyyra resor. Lite synd för annars hade du ju fått tagit, klämt och kännt på "Grynis" live hihihi Skrattande !

Mylingens
0

Nää…håller med Burken där. Trondheim är för långt bort för oss sydligaste skåningar. Vi ska faktiskt idag iväg till veterinären och rabiesvaccinera två av våra katter så vi till sommaren/hösten förhoppningsvis kan åka till Danmark och ställa istället. Vi ska rabiesvaccinera IC S*Mylingens Chanté och S*Häxans Simsalabim. //Kaisa

erspers
0

Vi ska dit har vi tänkt..fixade anmälningarna o boendet där i helgen..så nu är det bara att vänta o se om man kommer med..

//Stefan

Runsviks
0

Får oss är Trondheim den närmaste ort i Norge, det var meningen vi skulle åka men våra tjejer kom med andra planer, så katterna får vänta…
//Kristin

SannaE
0

Vi kommer med båda våra pojkar!
Ska bli så himla skoj, men även lite pirrigt, är våran första Norge-resa! 

//Sanna

Mindfields
0

Trondheim är ju säkert en trevlig stad… men det är kanske 100mil dit el nåt ;)
Hoppar nog över det o satsar på rabisvaccinering senare under året ;)

Krusmons
0

Ja, vi åker till Trondheim med vår CH S*Krusmons Madame Blanche som är stoppad i Sverige…

Runsviks
0

Lycka till i Trondheim, Yvonne. Få se om vi hänger med nästa gångFlört Det gäller även er andra som åker.

Margareta
0

Min Bellis är stoppad i Sverige, men det känns långt att åka till Trondheim, även om det vore väldigt roligt.

Numer pensionär i Nynäshamn

Tinis
0

Vad kul att det är fler som ska åka till Trondheim. Glad

#2 Hihi… om jag får chansen att "klämma" lite på det lilla grynet så kanske jag "kattnappar" honom till mina honor i Stockholm. Flört

#10 Håller med om att det blir en lång resa men för oss passade den helgen så bra i tiden.

Froydis
0

jeg skal visst dit med (N)Rolvsrudskogen`s Hector og (N) (N)Sandøy Eyland. Så kommer (N)Sandøy Elida og (N)Sandøy Bjarg også!  her er (N)Sandøy Elida 7 mnd

Tinis
0

Jag såg på Trönderkattens hemsida att de skickat ut bekräftelserna, så nu är det bara att hålla tummar och tassar för att man kommit med. Nån som hört något än?

Froydis
0

Har ikke fått enda, håper de kommer i morgen..

erspers
0

vi har inte hört nåt ännu heller..kommer nog i början av nästa vecka då..förhoppningsvis

//Stefan

erspers
0

Idag har vi fått bekräftelsen till Trondheim o vi kom med Glad så nu är det bara att börja förbereda trippen..dessvärre så har Impala tappat kragen så vi får se hur det går Generad

//Stefan

ronjo
0

Har fått bekräftelsen idag!!!!Glad

SannaE
0

Även vi har fått bekräftelsen idag!
Så vi kommer med båda våra herrar!
Ska verkligen bli kanonskoj, men samtidigt väldigt pirrigt. Är våran första Norge-resa.

//Sanna

elfames
0

Har oxå fått bekräftelsen idag..

*nervös redan nu*

Tinis
0

Fick bekräftelsen för min ena katt i dag.Glad

#8 Jag hoppas att du har fått Qitas bekräftelse, Yvonne.

#19 Hihihi… ja det borde du vara med tanke på att Virrpanna 2 (=jag) som har noll lokalsinne ska sitta bakom ratten. Flört

SannaE
0

Är det någon som har sett någon domarfördelning ännu?

//Sanna

Froydis
0

NEi bare en dommer endring: Rolf Voreinger istedenfor Gina..

Labolina_73
0

Jag som inte vet så mycket om utställningar.. :-)

Om man inte behöver åka utomlands pga ett cert eller liknande.. varför ställer man då inte i sverige?
Är det något speciellt eller är det bara för att det är kul?!?!.

Supertacksam för svart,jag som knappt hunnit ställa i sverige.. :-S

//Linda

erspers
0

#23 behöver man inget norskt cert för att gå upp en klass så åker man ju inte utomlands såtillvida man inte bor i skåne o har nära till danmark o lite andra länder..eller om man ändå ska åka till Norge med nån katt som är stoppad i sverige..då kan man ju ta med flera katter när man ändå ska dit ..man måste ju ha ett norskt cert för att bli IC o två norska för att bli både GIC o EC..i midsomras var vi till Arendal/Norge för vår Impala var stoppad i Sverige o behövde 2 norska cert för att bli GIC o då passade vi på att ta med 2 kattungar också så deras första utställning blev i Norge..för vi skulle ju ändå dit så..köpte en Stor Atlas 100 transportbur som vi använde.. i den får man plats med 3-4 katter o toalåda o det gick hur bra som helst..fast dom använde inte toalådan på hela resan men var kanske bra att ha utifall..

//Stefan

Tinis
0

Qita kom också med. Glad

#21 Hittar heller ingen domarfördelning på Trönderkattens hemsida.

Tinis
0

Domarfördelningen finns nu på hemsidan: http://www.tronderkatten.org/download/dommerfordeling.pdf

Vi fick Rolf Voehringer och Henry Hornell på lördagen samt Marie Westerlund på söndagen.

Froydis
0

Endelig… Marie Westerlund på mine, vi stiller bare lørdag ..

SannaE
0

Nu är det inte långt kvar!
Vi åker tidigt imorgonbitti, tar ju ganska många timmar att åka!
Ska bli kul å komma iväg!
Hoppas alla får en kanonhelg och att vi kanske ses i helgen!

//Sanna å pojkarna

Froydis
0

jepp  vi reiser også i morgen, men først utpå dagen.. Hils på om du ser oss! har gul burpynt med (N)Sandøy  NFO på!!

skogisen
0

ÄN EN GÅNG!!!

VISA DOM PEJANSkrattande Puss på dej från pappa Tiger,hela klanen sitter med tummarna i kors,& tassarna under helgen

kram& Jam  Här var du inte stor-fast underbart söööttt

Kajsamatte
0

Hej!

Är det någon här som ska åka till Trondheim som har lust att ta med en kattungeannons? Våra "små" busar är redan 9 veckor och två pojkar är fortfarande till salu.

/ Lena
S*Juvelens