Så ledsen...
Fick för en stund sen ett tråkigt besked från en kattungeköpare. S*Mylingens La Lolita Rosita har varit borta från sitt hem i en vecka nu. Hon är ca 9 månader och hon tog sej ut från balkongen från en lägenhet mitt i Malmö. Det har letat och letat och satt upp lappar, men ingen liten Zita (som hon kallas för hemma). De har sen tidigare funderat på att köpa en kattunge till, en kompis till henne, och det kommer de att göra ändå, för där är så tomt hemma. Men så klart hoppas de att lilla Zita ska dyka upp och det gör vi oxå. Men jag klandrar dom absolut inte för jag vet hur lätt en olycka händer och hur snabbt det kan gå.
Är där någon uppfödare här i skåne som har kattungar till salu? De är jättekära människor och de önskar sej en kattunge till så att lilla Zita kan få en kompis när hon kommer hem igen. //Kaisa
Usch så jobbigt sånt där.Ovissheten är fruktansvärd.Hoppas innerligt hon kommer hem till sin familj igen/Tänker på er.
Jag har ju kattungar till salu :) Och jag tror faktiskt att de mailat mig om just detta… jag har även svarat, men inte fått svar tillbaka, hoppas mailet kommit fram, har lite strul med min mail nu iom att jag fortfarande är utan fast telefon och bredband, surfar endast med ett mobilt 3G kort…. pratar du med dem kan du ju höra om de fått mitt svar ;)
// Sophia
Usch vad tråkigt, jag hoppas verkligen att Zita kommer hem igen. Vi väntar ju smått om en och en halv vecka ungefär då Zitas moster Cleo vänta smått. Håller tummar och tassar för att Zita kommer tillrätta igen. /Kram Monica

Tack allihopa! Jag har tipsat dom om dom skånska uppfödare som jag vet har kattungar och även dom som väntar. Hon hade själv varit inne och kollat hos er Sophia, S*Lynxeyes, och kikat tidigare. Jag ska förmedla dessa svaren här till henne. Tack än en gång! //Kaisa

Hon är gätte fin hoppas att hon snart kommer tillrätta igen!

#6 Åh vilken trist historia. Hon är verkligen jättesnygg! Håller tummar att hon hittar hem igen.
/Marie
//Kaisa