Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 26-regnbågsbron
Läst 528 ggr
mimmie.k
0

Miss you Tracy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon den 29/3-07 är det ett halvår sedan du försvann från denna jord… minns den dagen så väl, då du min bästa vän gick upp i himelen… jag åkte till min syster dagen innan… hade bråttom…. hann inte säga hejdå till dig som betyde allt för mig… men ja trode ju vi skulle hinna träffas igen… men dagen efter när jag möte min kille i stan efter att jag och min syster kom hem från stockholm sa han att han behövde prata med mig… hörde på rösten att nått var fel… han behövde inte säga det… jag visste… min värld bröts samman… du hade öppnat dörren så som du brukade.. det var vid 20tiden… en kvart senare fick dom ett samtal hem… du hade varit vid vägen.. du hade blivigt överkörd…. du hade aldrig tidigare varit ner till vägen… du hatade bilar… ingen vet vad du gjorde där nere….. allt jag vet är att jag saknar dig så innerligt!!! men i december dök en tanke upp… ja tror jag vet varför du försvann… du behövde göra iordning en plats däruppe… du behövde göra en sak för att få en person jag älskade att känna sig välkommen… du fick lämna mig för att hjälpa min pappa att få det bra där uppe hos dig…. Imorgon kommer jag till din grav kommer tända ett ljus för dig… Jag kommer att skänka dig all min tid imorgon… Jag ska tänka på den tid vi hade på den underbara tid som var våran… Tracy Jag älskar dig… Du va min bästa kompis… du var som min dotter… Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta…

Runsviks
0

För oss är det fem månader sedan vi förlorade vår älskade Nicko så jag vet eller tror mig förstå din saknad och sorg efter din vän. //Krisitn

WesthKiowas
0

Vad fint skrivet. Förstår din saknad och sorg. I maj är det ett år sedan jag miste min underbara husis Gizmo och jag tittar fortfarnade efter honom på platserna där han brukade ligga. Men en bit av honom kommer alltid att finnas kvar för jag har hans tassavtryck och namn tatuerat på min underarm.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!