Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 499 ggr
Burken
0

SMS ifrån ÅBO!

10.21 Kom följande SMS till min  Cell Phone 4 Bruce CAGCIB och BIV -v! Bazokka CACE och även han BIV-v, HUR det gått för Trollpackor och Drakar framkom inte av detta SMS men jag hoppas på fortsättning!/Häxan

Flowers And Hearts          STORT GRATTIS ifrån MalmöFlowers And Hearts

Mindfields
0

Tack så mycket, Häxan! Håll oss uppdaterade!!
//Malin

MissMikkus
0

Ja det går riktigt bra i Åbo hör jag.Skrattande Kan tänka mej att det är ett stolt gäng som kommer hem sen. Heja hejaCool

Burken
0

Vigge BIV och NOM, 2 röster i panelen!
Doris bästa hona gr. 6!
ALLA Drakar cert.!
Som synes försvarar Gänget i Åbo våra Svenska färger med den äran, ÄN EN GÅNG GRATTIS Skrattande !

Mindfields
0

Applåder o konfetti!!! Skrattande

Tack för rapporten, Häxan!
//Malin

Mulan
0

Tack!

Jag kan varmt rekommendera utställningarna i TUROKS regi i Finland i a f, supertrevligt o bra anordnat.

mvh Malin

Draken_old
0

Hej Häxan!

Här kommer en rapport från Draken.
Jessicas S*Drakborgens Vendela von Sprakfåle tog CAC båda dagarna.
IC S*Silvernalles Jackpott tog sin GIC titel på lördagen och sitt första CACE på söndagen.
S*Drakborgens Ulla Åskvigg blev ex 2 på lördagen efter den där otäckingen Doris som Trollpackan äger och Mulan fött upp… ;-)
På söndagen tog hon CAC.
Ulla fick stanna i Finland och jag hoppas hon snart kommer i löp så att kan få träffa sin äldre tilltänkta man Kanutten (född -94).
/Kattis

Burken
0

Drakar o Trollpackor, Ni skötte Er med den äran och vi/jag är VÄLDIGT stolt Flört !/Kram från Häxan