Rakad katt
Var tvungen att raka min skogis Cedrica på grund av alla hennes tovor som kommer hela tiden trots borstning o kamning varje dag, använder oxå balsamspray. Har hört att pälsen blir bättre efter rakning. Hon har bara päls på huvud, svans o knickers, ser ut som en nakenhund. Någon som vet hur lång tid det tar innan pälsen är utväxt? Vi var hos vet. så hon blev sövd. Kameran är sönder så jag kan inte visa någon bild på henne. men hon ser så rolig ut
Innan såg hon ut så här. //Ingrid
För min kastrathane tog det ungefär ett halvår innan pälsen var riktigt återställd.. :) Förstår vad du menar. De ser riktigt roliga ut!
Mickis ~ www.redtailsartie.tk
#1 Tack, då är hon nog fin igen till sommaren. Ska försöka låna dotterns kamera, måste få visa upp henne.

Behöver göra samma sak med min kastrat hane hemma, han är helt hopplös just nu =( Meeen det kommer ju tillbaka som sagt.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Sötnos 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Åh så snyggt, hihi.
Min hane ser också ut sådär numenar..
Hoppas att hans päls kartar på sig efter rakningen..
#7 Men så söt
ser ut som att han har värsta stora huvudet till den rakade kroppen. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#8 Hehe jag vet! Han ser dessutom att ha för höga stövlar när han går 

*asg* asså jag smäller av…
Ser ju urkul ut med den rakade kroppen och med detta enorma huvud iom att pälsen finns kvar där,, men man kan ju glädja sej åt att pälsen kommer tillbaks…
Hm jag undrar jag vad dom skulle säga på en utställning… kanske borde testa,, men inte som skogis då,, utan nåt annat kul.. :-)
kat 5 kanske… :-)
//Linda