Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 289 ggr
Tinis
0

Sommartid

I natt går vi över till sommartid så glöm inte att ställa om klockorna. Visst är det skönt att kvällarna blir ljusare, men att förlora en timmes sömn är inte lika kul. Åtminstone jag brukar vara ganska trött veckan närmast efter tidsomställningen.

WesthKiowas
0

Nä, pust! Jag hade behövt en timme extra i natt för jag har varit på husdjursmässa hela dagen idag och vi ska vara där hela dagen i morgon också. Kul men man blir ju så trött i huvudet!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

SChamuels
0

Hoppsan är det i natt,tack för infon.

Sissi
0

Säger det samma…hoppsan är det i natt?

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Eydimork
0

Ojdå, är det redan dags…ja då är det äntligen vår :-)

Rhapsody
0

Ha ha, vi hade en diskussion i sängen i morse om man skulle vrida klockan framåt eller bakåt. Jag visste att jag hade rätt och försökte slå vad om att om jag hade rätt skulle jag få köpa en katt till, men han gick inte med på det. Jag får nöja mig med äran./Lena

SChamuels
0

#5 jag kunde heller inte hålla reda på det tills jag fick ett tips för några år sen..hehe

På våren tar vi FRAM utemöblerna och på hösten tar vi TILLBAKA dem in igen.

Ett litet tips.

Katten också att han inte gick på det RhapsodySkrattande

Silverfarans
0

På våren ställer man fram klockan de sägs ju så här om det är lättare Man ställer fram grillen o på hösten ställer man tillbaka grillen. Va det lättare???

Rhapsody
0

Eller den här varianten. Man ställer klockan mot midsommar. Före midsommar framåt och efter midsommar bakåt. Huvudsaken är ju att det blir rätt så man inte kommer försent till jobbet i morgon. Annars kan man ju komma för sent och skylla på sommartiden kanske?  Oskyldig/Lena

Anneli_G
0

Jag vill ha tillbaks min timme… *jätte trött* =)

Labolina_73
0

#9 jag oxå………. :-(

Anneli_G
0

Ja, jag trodde det fortfarande var mitt i natten när jag vaknade… stor besvikelse när klockan ringde två minuter senare… *usch*