Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 257 ggr
Emely
0

Vad är lycka? Jag vet :)

Lyckan för våra två kissar har fyra ord och stavas: "Husse köper ny dator" Alltså helt ny dator från scratch som han sätter ihop själv. Inser ni hur många kartonger det blir?! :D

Ordet KATTLEKPLATS har tagit över vårt hem :) Det finns stora, små, höga, låga, med hål, utan hål, i hallen, i vardagsrummet, i arbetsrummet. De vet inte vad de ska göra med allt kul! Så fort även husse har vaknat ska jag ta fram vippan och leka lite med dem i denna värld av underbara gömslen :)

Jag får återkomma med bilder!

Labolina_73
0

Hahahha jaa du det förstår jag,, superkul ju,, :-)

Mindfields
0

Ser fram emot bilder på lekplatsen, Emely!

Jag VET hur många kartonger det blir ;)

Restless
0

Vilken snäll husse som lämnar en kartongdjungel efter sig till de små lurviga. Kan tänka mej att husse får svårt att sova sig igenom allt bus ;) Skoj att få se bilder sedan!

Emely
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag varit i farten med kameran och så här kul har de:

(Se förresten till att förstora upp fönstret som bilderna öppnas i så bilderna tar sin riktiga storlek - de ser förfärliga ut när de blir "fulkomprimerade" Tack! :) )

Emely
0

Rennie hittade en perfect fit:

Emely
0

Vi tänkte spara den här stora kartongen och kanske göra lite fler roliga hål i den; de verkar ju uppskattas :) :

Mindfields
0

Vilka underbara bilder, Emely!" Får nog hyra in dig som fotograf nån dag ;)
Katterna uppskattar säkert om ni behåller en låda ;)
Jag menar.. vad gör man inte för katterna *fniss*

Emely
0

Det är inte lätt att få allt att stämma med kamera, blixt (som måste fyras av en gång först när autofokus gjort sitt så att de inte blundar :P) och lekande katter som helst ska ha en rolig position - det här är långt ifrån alla kort och inte lyckades jag ens med dessa att få allt på plats samtidigt :) Nåja, det mesta kan ju iaf photoshop fixa - rotate är en fin funktion ;)

Restless
0

Helt underbara bilder på helt underbara tjejer!
Nospussar till dem båda!

Kronängens
0

Jättefina bilder!

lynxeyes
0

Wowee vilka läckra bilder!!! Förstår att katterna är lyckliga över alla dessa lekplatser!!!

// Sophia

Emely
0

Fångade precis lite morgonlek ibland kartongerna. Vi har inte haft hjärta att slänga några av dem än :)

Restless
0

Bus! Kartongerna börjar se lite slitna ut ;)