Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 350 ggr
Tinis
0

Nya vänner :-)

En sak som jag tycker är jättekul med kattvärlden är att jag, sedan jag började ställa ut mina katter, fått så många nya trevliga vänner. Människor som jag förmodligen aldrig skulle ha kommit i kontakt med om vi inte haft ett brinnande skogisintresse gemensamt. Är det samma sak för er andra? Har ni också fått många nya vänner tack vare skogisarna?Glad

Eydimork
0

Framförallt är det fantastiskt när man hittar uppförare som man verkligen tycker om och uppskattar på flera olika plan :-)

Snusan
0

Jag har också hittat många guldkorn inom kattvärlden och det är jättekul Skrattande

SillyZones
0

Ja det är verkligen ett stort, stort plus i det hela. Man träffar både andra kattägare och uppfödare på utställningar, och man får nya vänner som köpare till kattungarna. Det är så roligt!Skrattande

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

EddaM
0

Ja absolut har man fått vänner genom katterna=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Theernligans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej ! Ja man har fått många kattkompisar via mail , och inte bara i sina egna raser utan andra också Glad vilket är jättekul

Hälsningar Gunilla

Tinis
0

Många av mina nya vänner har erfarenheter av utställning och uppfödning som de gärna delar med sig av, något jag uppskattar jättemycket. Glad

Mulan
0

Åhhh, vilken trevlig tråd! Glad

Jaa, jag har verkligen fått härliga vänner inom "kattvärlden" och det är jätteskoj! Vi bor på lite olika ställen i Sverige, så därför är det skoj när man kan sammanstråla på lite olika utställningar! De flesta är skogkattuppfödare, men jag har även fått en hel del goda vänner med andra raser, särskilt sedan jag började engagera mig i vår kattklubb.

mvh malin

Ixatrixa
0

Ja vad skönt det är att prata med människor som inte tröttnar när man pratat om vilka kuliga grejor mina kissar gjorde i en timme sådär;)

Jag tycker framförallt det är roligt att träffa kattmänniskor med andra raser då man just kan prata mera "katt" istället för uppfödarpratet som gärna blir när man umgås inom rasen.

mariamia
0

Jaa man har mött så vänliga själar här, inte minst visade flera av er det genom att stötta mig & Merlyn när vi fick problem i våra katterier. Sånt glömmer man aldrig & då såg man också att det finns varma mjuka människor även inom kattvärlden!

hoppas vi ses snart på nån utställning!

Kram Mia S*Eklövet´s

Tinis
0

#7 & 8 Ja, visst blir man glad när man ser bekanta ansikten på utställningar och visst är det härligt att kunna prata katt i timmar med likasinnade.

#9 Det hoppas jag också. Hur går det med lillebror Neo?