Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 306 ggr
Keso
0

Hur söt får man bli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror jag sprängs av kattungesug sedan jag varit och kollat på ett stort gäng (8 st) brittbebbar idag. Den här gosekillen blir långhårig, hade han varit äldre hade jag smugit ner honom innanför jackanFlört

Keso
0

och en korthårig svartsmoke kille

Rhapsody
0

SkrattandeHa ha, det blir en britt för dig, jag är säker! Har du följt mina råd med sambon? För att fresta mer skickar jag över ett kort på min lilla Madicken som hennes uppfödare skickade i dag. 10 veckors prinsessa som kommer hem till oss på långfredagen. Snacka om påskägg /Lena

Margona
0

Så söta de är, förstår du ville ta hem honom.  Själv får jag hålla till godo med en kärlekskrank kille.

kirstenadriana
0

Man bara smälter… Grymt vacker,så jag förstår dig med det där med innanför jackan…Hoppas du till slut får dina egna katter. /Kirsten

SChamuels
0

Ja jisses så söt:)

Frostvikarna
0

#0, hm du skulle ju komma hem till mig med Margona och titta oxå..Oskyldig

Keso
0

#2 Madicken, Madicken ååå så fin och rätt färg har hon den sötnosen också.

Inga knep funkar på min samboSkrikandes Han funkar inte som en karl brukar, han knäcker tom mina vita lögner. Karlar ska gå att duperas de ska inte tänka som oss kvinnorFundersam

Keso
0

#6 Hörru du Gisela vill du att jag ska bli utsläng här hemma eller??Skrattande 

Hmm fast å andra sidan att titta skadar ju inte, se bara till att räkna dem innan jag åker hem.

ciss
0

Så underbart söta katter!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Rhapsody
0

#8 Ja dessa rosa/blå tassar är bara helt oemotståndliga! Mera list till gubben Flört/Lena

Frostvikarna
0

#8, hahaha, nej, det är inte meningen att du ska bli hemlös pga mig! Margona försöker som bäst med att smörja Peter om vilket fint påskägg en liten kattunge är…samt om hur bra det passar i tiden när många är lediga runt påsk och att man då kan vara hemma och njuta av bebben de första dagarna..

Keso
0

Fortsätter plåga mig själv genom att titta på bilder av dessa små raringar

Frostvikarna
0

De är söta, föstår att hjärtat smälter för dessa småKyss

Rhapsody
0

Bra! Bra! Mera britter åt folket! Jag får inte nog av dessa nallebebisar!/Lena