besöksmätare?!
Hejsan! Jag håller på att starta upp en hemsida.
Nu till mitt problem…
Jag skulle vilja ha en besöksräknare. Men vart hittar jag det??
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!

Prova Googla på "gratis räknare"! Jag minns inte riktigt vilken jag valde, men det finns en hel del att välja mellan… ;)
Tog vår på Susnet.se.
Funkar kanon och möjlighet att koda om en del, samt att lätt följa upp statistik.
mvh
Daniel
edit: Du kan se den uppe till höger på vår hemsida…

hmm hittar inga…
#3 Sorry - länkade till startsidan…
Ligger gömt under "tjänster" uppe i övre menyn.

hur gör man sen? jag har blivit medlem… men hur får ja den till min hemsida… förstår inte
Hej !
Du kan kopiera länken lr lägga in koden , det ska fungera /Ewa
Svårt att förklara i ord - vet inte hur mycket du kan och vilket program du använder.
Själv gjorde jag vår sida i FrontPage och skapade en egen sida i en frame, där jag klistrade in räknarkoden. Koden ger dig enbart siffrorna, så texten ovan och under på min sida har jag lagt till själv… Vill du kan du lägga koden tex i botten av menyn, om du har vänsterställd meny, t ex… Hade själv så på vår gamla sida.
Koderna hämtar du om du loggar in, går in på "Statistikmätare" i vänstermenyn, sen väljer "Räknarkoder".
Den obligatoriska koden ska du lägga i "HEAD" på din indexsida eller på den sida som du vill ska räkna…
Sen väljer du räknarkod nedanför - totala antalet, eller denna månaden eller veckan osv…
Bredvid "Räknarkoder" har du inställningar, där du kan lägga in mer info om din sidadress, mm…
Så här ser min räknarkodsida ut, för att ge en hum om hur du kan göra: Koden från Susnet är kursiv - resten är "mitt eget"…
Det HEAD, som börjar med "<style type…" kopierade jag från denna sidan på Susnet, då jag inte kör med CSS själv på denna sidan. (Nionde svaret i FAQ:en)
_
_
besökare sedan
2007-04-09
S*Winsnes Wilda

jag har en hemsida hos one.com. Där det ser ut som typ word… så behöver inte koda eller något själv… Funkar det då?
Lyckanz.se
Google Analytics är mitt tips. Busenkelt att sätta igång och man får verkligen ut massa intressant om besökarna.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

vi har ett statistik grej med räknare från http://www.webstat.se ..duger gott åt oss.
//S