Tiffy testar bolådor

Vad gulliga de är tillsammans! lycka till med en väntade kullen! Hoppas att allt går bra!

Tack ska du ha Ninnis!

Snacka om att man är på helspänn nu när man vet att det kan vara dags närsomhelst. Minsta ljud från Tiffy och jag måste kolla så det inte är dags 
Man går och väntar och väntar och när det äntligen är dags blir man nästan snopen! Och hälst på en tidpunkt när man inte är beredd! ha ha ha!!!

Ja, du milde. Jag vaknade inatt eller i gryningen av ett misstänkt ljud, men det var falskt alarm.
Men det blir väl imorgon onsdag eller torsdag, skulle jag tro. Säkert mitt i natten, men det gör inget. jag vakar gärna & är beredd att gripa in vid behov. :)
Ja man vill ju inte missa det hela! Alltid lika spännande! Håller tummarna att det går bra hoppas snart få se bilder på era små… Har försökt att ta kort på mina sexveckors kattungar i dag suck helt hopplöst företag Hi hi hi!

Ja det är såå jobbigt att vänta tills dunbollarna kommer:))) dom sista dagarna är hemska Man vill ju inte missa den stora föreställningen

Sant, det blir till att vaka över henne så man inte missar det.
Ja, det är minsann inte så lätt att fota sexveckors busfrön, de är ju inte stilla nå´n längre stund :)
Hi hi man vill ju inte vara utan dom små liven njuter av varje sekund! Deär ju så goa när de leker och busar!

Fortfarande inga bebisar.
Tålamod är en dygd 
Men jag får väl ge mig till tåls, bör ju vara inom några dagar i alla fall.