Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 240 ggr
SChamuels
0

Vad ska man tro.....

Har ni läst i metro idag om kattleksaker.Hemskt om det stämmer.

Bifogar länk.

http://www.metro.se/se/article/2007/03/19/06/2157-45/index.xml

Burken
0

Dessvärre ÄR det nog så ATT det stämmer, jag såg ett TV program om detta för något/några år sedan, och det är/var INGET vackert de sysslar med Gråter ! Katter som fångades med en snara ur stora burar där upp emot 70 katter satt, jag behöver INTE vidareutveckla HUR de sen gick tillväga. Här är det numera Quinoas och Tjyvhålans hemvirkade möss som gäller, de är garanterat pälsfria och Tjyvhålans dessutom tvättäkta Flört !/Häxan

Labolina_73
0

Men,,, fy,,, usch fy f-n… :-S

jag blir ARG,,,

Pulcherimas
0

Herregud!!! Bara misstanken kommer att få mig att hålla mig (och katterna) till tyg och dylikt material. Vidrigt! /Monica SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Ninnis
0

Man blir mållös fy sjutton! Det blir pälsfria leksaker här efter!

Fairyhearts
0

Fy vad hemsk om detta är sant.
Men jag funderar på en sak. När jag kommer hem med någon sådan där lång pälsig sak så är oftast mina katter galna i den. Tror ni de skulle vara det om det var kattpäls. Jag vill inte tro det. Gråter
/Marie

Sagolika
0

Vad hemskt! Annars brukar det ju vara kaninpäls de använder till de små pälsklädda mössen (inte så kul det heller) och jag tror även jag sett med syntetpäls.

SChamuels
0

Jag kommer iaf inte köpa pälsbeklädda leksaker mer som möss och likn. Usch så räligt:(

neta
0

Fy sjutton vad räligt. Att det bara får lov att förekomma. Det blir stopp på pälsklädda leksaker hädanefter. Då virkar jag hällre mina möss själv. Agneta