Birka
Vilka har anmält till Birkas utställning i april????
Margona

Vi har inte anmält oss denna gång! Men, vi kanske kommer och tittar…
S*Spin Engine's Topshannah Hotflame, grupp 5 klass 12.
Har vi anmält…jag hoppas ju att hon ska tycka att utställningar är Ok men man vet ju inte förrän man provat.
fast hon är en tuff brud som leker med de äldre damerna och herrarna så det står härliga till.
Enligt Birkas hemsida är det nu fullt i kategori 2. Vilka fler ska dit?

Vi ska dit på Lördagen! Vi har med oss S*Järvaskogen's Floria ns 09 23 samt Kaup Home Cat's Elvis ns 23.
///Anki S*Järvaskogen's

Vi har anmält S*FamiljeLyckans Lady och Lufsen till bägge dagarna =)
Klass 11 grupp 4 (Lufsen) och 3 (Lady).

Vi har anmält 5 katter men bara till lördagen.
S*Tigerkakan's Pocahontas grupp 5 klass 12
S*Tigerkakan's Sitting Bull grupp 6 klass 12
S*Tigerkakan's Hiawatha grupp 2 klass 12
S*Tigerkakan's Tiger Lily grupp 6 klass 12
S*Skogsdimman's Luna grupp 7 klass 12
Förhoppningsvis kommer vi med och förhoppningsvis kör det inte ihop sig.
/Linnea

#8 *ler* Ja, med så många katter i olika grupper så är det ju nästan garanti på att de kommer upp samtidigt :P Senast vi var på utställning, i Norrköping, hade vi tre katter med oss i gr 3, 4 och 8, och naturligtvis kom bägge kattungarna upp samtidigt. Jag hann inte mer än lyssna färdigt på Ladys bedömning så var jag tvungen att hålla Lycka för BIV-uttagning, allt samtidigt som jag försökte tjuvlyssna på Lufsens bedömning vid bordet bredvid. :P Så vid elva var allt klart och resten av dagen blev kolugn… Typiskt! Hoppas det blir bättre fördelat för dig!
Jag sitter som vanligt framför datorn och har ingen katt med den här gången…
Numer pensionär i Nynäshamn
Tur att man har små kattungar då som inte går att ställa…
Numer pensionär i Nynäshamn
Törs nog inte svara på det efter tjäbblet i tråden om Örebro för ett tag sedan.
Mvh bengan
#6 Jag gillar Hambo så det hade varit kul att få se hur Swing utvecklats. Kommer ni att ställa ut honom något framöver?

#13 Jodå,vi kommer att ställa ut Swing (Kaup Home Cat's Swing)
Vi får hem honom på Fredag 23/2, sedan ska vi börja kolla lite utställningar till honom. Vi är jättenyfikna på Swing,då vi ju bara sett honom på kort,men enligt rykten har han utvecklats till en STOOOR kille med tassar som en schäfer eller nåt

Även S*Järvaskogen's Gasoline är anmäld till Birka.
Så spännande
.
///Anki S*Järvaskogen's

Det är så trist jag hade tänkt anmäla mina katter till Birka men kan tyvärr inte. Jag har en tenta den helgen. Jag får vänta en månad till Top Cat istället. Men lycka till med era katter.
Margona

#18 hehe jaa han är fin.. :-) heheh är det en han? ;-)
#22 Yepp, är en hane, riktigt stor för sin ålder också. *s*

#23 mm supersnygg…
Jag har anmält ALLA mina katter till Birka!
Dvs: S*Nenya's Lady Mary van Tassel, PR S*Svampan's Tryffel, S*Tam-Trion's Hubba Bubba, S*Tam-Trion's Japp, S*Tam-Trion's Dumle & S*Kaup Home Cat's Adidas.
Puh…det blir tufft veckan innan då alla ska badas och prepareras inför utställningen!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

skrev fel,,, hon ska ställas i grupp 1 såklart.

Puttar upp tråden lite då det bara e knappt en månad kvar.. :-)
/Linda

Vi ska på söndagen jag och Maja,,
Lilla Tristan får nog oxå följa med tror jag,, men han får vara med pappa mycket.. :-)

Är så sugen på att ställa ut, men jag tänkte ta en kull på Bella så jag väntar på att hon ska löpa. Hon har väldigt bra päls, men nu när hon fått vara ute mer så är hon sååå läcker. (Och jag har ingen bild!!!)
De gånger hon har ställts ut så har hon inte varit fullpälsad, så anmäler jag henne så fäller hon väl en vecka innan:)

#2 Dalwhinnies
Hmm, kollade din hemmis.
Är inte din hona i gr 5?

Bekräftelserna är på gång. Kunde inte hålla oss så min sambo ringde och kollade.
Bekräftelserna kommer att skickas i veckan som kommer och borde ligga i brevlådan på torsdag eller fredag sa dom. Håller tummarna att vi kommer med och att så många som möjligt som anmält sig också kommer med.
Usch vad jag tycker det är jobbigt att vänta på bekräftelserna. Här är i alla fall en bild på Pocahontas som vi har anmält.
/Linnea

Hej,, jag undrar,, vad händer om man inte kommer med,, får man tillbaks sina pengar då? Dum fråga kanske men,, det måste ju väldigt knöligt för dom att skicka tilbaks pengar hit och dit..
#35 Jo då, om man inte kommer med på en utställning så får man sina pengar tillbaka.
Vi kommer att ställa båda dagarna.
Med oss kommer vi ha:
PR S*Glömstaskogens Cypern, gr 6, kl 8.
S*Tam-Trion's Big Red, gr 6, kl 11
S*Swingcat's Gilmore Girl, gr 4, kl 12.
Det blir första utställningen för lilla Gilmore.. Ska bli så spännande. Vi kommer ställa båda dagarna.
/S*Glömstaskogens
hej
jag ska till birka med mina katter vad spännade se vilka dommar man får jag har kollat på birkashemsida om dom har lagt ut dommarna än se vilken man får jag ska ditt på lördag hoppas att vi ses då

Jag har anmält båda mina missar,men det är ju ingen garanti att man kommer med.
Men hoppas kan man ju alltid.

#37 Hej Michaela!
Om vi kommer med ses vi ju på söndagen
Det ska bli såå roligt att se lilla Gilmore igen
och så kan hon ju få sin lektunnel då!
//Maja

Åh, jag förstår! Synd att det ska bli så lite vitt ibland. MEN, vilken vacker hona. Jag kikade på henne flera ggr under uppväxt tiden…

#43 Tack!!!
Jag är såå nöjd med henne, och i mina ögon blir hon vackrare för var dag..
Hittills har det faktiskt inte verkat som om det vita spelat så stor roll. I Borås fick hon faktiskt CAC av 8 st
och blev sedan NOM!

Fick just reda på att vi inte kom med. Så kan det gå men det är bara att försöka med någon annan utställning.
Är det någon annan som fått besked?
/Linnea

# 45 Jag har inte hört något än. Fick du mail?
När betalade du in?
/Lena

OOOOPS Tankefel här! Nu pratade vi ju Birka, dit har jag ju inte anmält mig, sorry tänkte på Dacke…
/Lena
#42 Då skulle lilla Gilmore bli glad ;)