Tidningen Skogisen...
låg i brevlådan i dag när jag var hem på lunchen…Mycket trevlig läsning över en snabb hemmalunch

Jag har icke fått någon *snyft*
Hej! Tidningen till Skogkattslingans medlemmar borde dimpa ner i brevlådorna senast idag. Ni som inte har fått den, kontrollera att ni har betalt medlemsavgiften för 2007. Medlemsavgift och kontaktvägar vid frågor finns på Skogkattslingans hemsida

Jag med hade fått min…. =) Brukar annars alltid glömma betala in årsavgiften… att det ska vara så svårt att komma ihåg =/
Den kom igår.
Mvh Bengan

Jag fick också min igår, mycket skoj! Höll på att skratta ihjäl mig åt den roliga texten om människoutställningen i från Karlstad Kattklubb! Mycket bra skrivet!

Hm hade glömt medlemsavgiften men nu är den betald hoppas jag får tidningen nu.
Tror jag fick den i fredags!

#2 jag har inte betalat medlemsavgiften så säkert därför jag inte fått någon tidning..
men jag blev medlem förra året i aug och det betalade min uppfödare.. måste jag betala igen nu innan det gått ett år?
ja trodde inte ja skulle behöva betala förrän jag varit medlem ett år om du förstår hur jag menar 

Det går nog från årsiftet om jag inte har helt fel…

oki.. va synd.. men då äre bara o pejja
för medlem vill jag vara!
Hej Loas! Medlemskapet gäller per kalenderår, så om du blev medlem i augusti så gällde det året ut. Betalas medlemsavgiften efter den 1 oktober så gäller medlemskapet för nästa år.
//Johanna