Konstigt mail...
Fick detta mail efter att lagt ut annons på mina kattungar på nätet. Någon som fått nåt liknande?
Greetings , I am very happy to inform you that i saw your post over the web about the pet you have for sale and i want you to know that am very interested in buying it from you. Kindly get back to me with every neccessary details of it as asked below: So please email me back with this details concerning about it: (1)I will also need to see some recent pictures and what is your last price. (2)I will like to knowwhat name you call the pet because we don't intend changing the name (3) when last did you visit the vet doctor (4) what do you feed the pet

Det är ett bluff och båg mail som flera fått! Tror det handlar om att tvätta svarta pengar om jag inte minns fel. Någonstans på forumet ska det finnas en gamal tråd om detta.
/Camilla

Jag känner oxå igen detta, strunta i det och radera mailet!
hm jag känner igen detta i från nåt ställe. jag tror som #1 säger det är bluff Ann / Eva
Ja inte känns det väl som att man vill låta sina bebisar flytta dit alla fall… Tack för svaren! /Ann.
Hehe ett sådant mail fick vi också, och de sägs att det är den lettiska maffian! Vi svarade på det för att se vad vi fick till svar, h*n skriver hela tiden "It" om katten och att henoms dotter älskar saker från sverige osv. Så det är bara till att slänga det.
Jag har fått det det är Estniska ligor som vill tvätta pengar så svara inte på det.
En kille här där jag bor håll på att råka riktigt illa ut han fick detta mail när han skulle sälja en bil, men som tur var kolla dom upp med Polisen innan och det var dom som berättade vad det handlar om.
//Marita
Tack bra att bli varnad om man skulle få ett sådant mail…