Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 2499 ggr
EddaM
0

Nerks KM!

Den 28/11 så är det äntligen dags =) Det skall bli kanon kul. Förra året gick det ju bra o iår är det ännu mer spännande tycker jag. Fengari är ju ett år o 5mån nu och fått sin päls. Feztiz är i full päls hon med (som vanligt) och jag har även med mig I Gotta Feeling (Lilla Blå) ur min senaste kull som inte hittat hem ännu. Kanske kan hon hitta sitt nya hem då? =) Vem vet, en riktig sötlök är hon. Nya bilder på henne kommer under helgen.

Vilka här inne skall dit och vad drar ni med er för missar??

*kraaaamar*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

FruFilur
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer med en fertiltanig naken-skogis Skäms, det vill säga S*Spin Engine's Gold-X.(Ambertabby m. vitt)

Kastrattjockisen med superpälsen *Spin Engine's Gold Digger stannar hemma, han gillar inte utställningar så det får vi väl respektera…

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

kerstin2181
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, bor nog där hela helgenSkrattande och får min S*Änglastammen`s Fancy Face levererad ditKyss

Madde, blir kul och se din blå hona, hon är ju en läcker donna

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

EddaM
0

#1: Lycka till, han går säkert att ställa ut ensam =)

#2: Hon har sådana häftiga tofsar din lilla =) Det går säkert kanon för henne på söndag =)

Nu närmar det sig söndag och mina skogisar har badats o fönats tidigare i veckan =) Det är så spännande o jag undrar verkligen vilken domare man kommer att få =) eller vilka rättare sagt =)

Lycka till igen alla =)

*kramar* Madeleine

S*Luddhuvet´z

LaSadie
0

Ska bli skoj att se på alla fina katter :)

FruFilur
0

Woooooooooh, det höll på att bli "kattastrof"!!! Jansson har varit ute och busat runt i snön nu på morgonen och kommer in, snöblöt och ska springa direkt på lådan! Resultat av det har jag sett förut, med Pejst som var som en enda stor lergubbe högt och lågt!

Som tur var, kanske inte för nödige Jansson, men för mig, hann jag stoppa honom med bara en framtass i lådan och kunde torka honom innan han fick fortsätta…

LaSadie
0

#5 lol, vilken tur du hade.

Hoppas det går bra för er, min färdkompis bangade och vill inte åka ensam i snön Tyst

EddaM
0

#6: Synd att ni inte kom!

Det gick helt okej för mina katter. Mina skogisar fick båda kanon bedömningar och gick vidare till Top20. De kom inte längre än så men det var riktigt kul med så fina bedömningar och Fengari höll sig i skinnet och fick omdömet: Super Snäll hmhm trygg =) Inte lätt att läsa det som står mellan snäll o trygg. Men han fjantade sig lite o inte ville stäcka ut sig när det var dags att ta ut top 10 men det gör inget.

Och "Lilla Blå" fick väldigt bra bedömning och jag är så nöjd så =)

Feztiz blev Domarens nr2 och gick inte till panel men det gör inte så mycket heller för hon har ju vunnit så himla mycket =)

GRATTIS Kerstin till Bästa KAT 2 katt =))) Och alla andra vinnare =)

*kramar*

S*Luddhuvet´z

LaSadie
0

Grattis till resultaten :)

FruFilur
0

Tungan ute Min katt är ful, han gick inte vidare i top 20! Heheh, nej, i mina ögon är han ju världens bästa, och jag kan ju inte annat än hålla med domaren; han behöver mer substans och bredd på kroppen!
Jag får nog snart börja fundera på att införa tvångsmatning á la gåsleverproppning på honom, för själv har han ju inte ro att äta ordentligt, och det han tar sig tid att äta rantar han av sig…

Lite skrämsligt att vara på utställning själv tyckte han att det var, det här var första gången som han såväl bäddade ner sig under puffen OCH la sig i toalådan, men efter ett tag så var han lika cool som vanligt och låg och softade i puffen…

#6 Synd att du inte kom, men kan förstå att du inte ville ge dig ut själv, så kul var ju inte väglaget att ge sig ut i och då hade jag ju bara några få kilometer att köra!

#7 Liten sötnos var verkligen den "lilla blå"