Utebilder

#0, 1 Mycket fina kort på dina katter
#2 Nä men va fin han är killen….
Det enda ute kort jag har är ju när de är på balkongen men det är ju ute *fniss*

# 4 Guuud va han är lik S*Silverfåran´s Almarian "Maran" Tottes mamma.

Här har NI hennes bror S*Silverfåran´s Anborn på balkongen.
Just nu är det lite solnedgång över Karlstad.

#7 Jo det kan jag tänka mig? Hon väger c:a 4kg nu har blivit mkt kraftigare efter sin kull.
Ett nytaget kort på S*Silverfåran´s Belba Baggins "Bella"

#8 Höger klicka på kortet i utforskaren o sätt markören vart du vill ha kortet klicka sedan på klistra in här ovanför texten typ brevid saxen.

#9 Vilken fin teckning hon har, är det Tottes syster. Jag såg honom i söndags och han har blivit stor och är så fin.

#11 Yes!! Det är S*Silverfåran´s Bombadils "Tottes" syster. Totte har blivit suuuuuper fin!!
Hon ser lite rolig ut i sin teckning
.

#1 fint foto på din katt, gillar att solen lyser på pälsen på ett vackert sätt men ändå inte för skarpt, kanske kunde hela katten varit med. Det första tycker jag talar om hur katter är nyfikna. liten möter stor.

Åh va fina!! Jag får nog skaffa sele till mina men är så rädd att de ska slita sig o rymma. Anborn lyckades med det för ngr år sedan.

#12 Tack för informationen, men det fungerar inte för mig. jag är så dålig på datorer. Det går inte att klistra in.
#15 Tyvärr kom inte hela katten med, men jag gillar verkligen bilden.. Tog upp katterna på ett berg på tomten.. Men det är svårt att fota dom när man inte kan styra dom, dom får gå lösa.

#18 jag gillade bilden även om inte hela katten kom med. Jag fotar ju alltid mina lösa i trädgåren men det lät härligt med berg.
jag har själv inte tagit så många foto de här dagarna. hmm

Michis, jag gillar dina bilder! Har faktiskt kikat in på din egen sida också ;)
Gillar hur bilden är skuren på Cypern (eller den är kanske i orginal?) o jag känner det som hon är vänd rätt mot kameran också. Hon har pälsat på sig lite sen jag såg henne för nåt år sen ;p
Sedan bilden på Cypern o Gilmore är bara kärlek 
Ha det bra!
/Malin
#20 Hej Malin.. Hon ser fin ut i pälsen på den bilden.. Men Cypern är faktsikt en av anledningarna till att vi inte kom ner till Skåneland på utställningen. Hon har haft SÅ mkt tovor i vinter, så hon är kortpälsig på sidorna. Tovorna bara växte så fort man kollade på henne. Men nu börjar det bli bra, hoppas det inte märks då vi ska till finland.
Men jag älskar den bilden, inte lätt att fota en katt som inte fått vara ute på 1 månad. Då vill hon bara busa. Beskurningen som är gjord är att jag tagit bort lite luft till höger om henne.
Hittade en bra bild till på Gilmore, lägger upp den också ;)

#22 Vilken fin bild och fina katter också.

# 24 Han är släkt med minna
Mina i A-kullen är efter EC S*Pysidas Spartacus

Hei! Long time since… 
Her er N*Nordlibakkens Dancing in the Dark (Dixie) på tur. Synes hun har et herlig look og gir et fint Skogkattuttrykk der hun koser seg i snøen med halen mot himmelen :-). hun er nå ett år gammel.
\\bdufs1008.internett.mil.no\XFERTempArea\dellefsrud\dixie%20skitur.jpg
Mvh N*Nordlibakkens: http://www.tjukkband.no/nordlibakkens/

# 27 Vilken härlig bild! Vilddjuret på språng i solskenet! Helt underbar med svansen i vädret! /Lena

#27 en skogkatt i sitt rätta element!!

#26 Hellå du har så man INTE kan skriva PM eller gästboksinlägg. Jag vill ju berätta att alla mina katter är Trollkatter så det sitter nog i SLÄKTEN *fniss*

GUD vilken härlig kull
superfina!
Härlig tråd Michis!!!
Äntligen någonstans att göra sig av med alla bilder *ler*!
Här kommer en på min kastrat hane Tryffel…en riktig UTE-KATT!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Åsså en på hans son Japp!
Som dessutom är fertil och heeemskt sugen på tjejer!!!

Här kommer en på Prinsens Mamma…dvs Mary och Prinsen är S*Tam-Trion's Big Red som bor hemma hos Michaelas mor. Förresten Mickis…JAG VILL SE bilder på Prinsen *skrattar*!
Eller den här bilden…en formation av katter! The Family Four, mamma, pappa & två barn.

Sissi!
Nu är jag hemma hos mamma, ska försöka fota den "lilla" Prinsen imorgon. Gud min skapare vad han är stor! Ska vägas nu ;) Ska se vad vågen visar…
Ehh, han ville inte.. Får återkomma med hans vikt och bild. Men jag lovar. Det kommer!

Ännu en

#61 Susanne…han har verkligen växt upp till en riktig goobit! //Kaisa
Tack Kaisa va glad jag blir att du tycker det.
Jag tycker också han är så vacker,Han har lite av den grymma looken i ögonen.Han är så speciell i sin personlighet också.En underbar hane.

#64 Lite nyfiken…har du planer på att ställa honom framöver? //Kaisa
Till Prinsen var det inte lika lätt att plocka ut en bra bild.. Men det fick bli… denna.. Och ja, egenligen heter han S*Tam-Trion's Big Red. Och rätt namn fick han. För våran "lilla" Prins, är inte längre liten! 4,4 kg visade vågen igår.. 6,5 månader gammal.
Och du Sissi, jag mailar fler bilder när jag hinner fixa dom ;)
#65 Ja absolut.Har inte velat ställa då Lina var dräktig och så länge här var kattungar.Men nu kommer vi igen.Kommer väl inte ha tid att prata med folk då jag har flera st.som ska ställas
Visst har han ett passande namn…Kiro betyder Kungen på afrikanska

Trollgummans Zizzelina Zirrus

Såååå mycket fint att gotta sig i!
#12 Har varit inne och kikat på henne tidigare. Så läckert tecknad!
#76 Han är bara så SNYGG!!!

#80 fina släkten! :)
#67 #68 Mmmmums vad fin han är…och STOR!!!
// Gammelmatte Sissi
Bröderna Vekki och Veeti.