söker en avelhane
jag söker en avelhane till min hona som jag skulle villa para nu
carina
Jag har två kullbröder på 14 månader, S*Tam-Trion's Japp - NFO n 09 24 och S*Tam-Trion's Dumle - NFO d 09 24.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vad har du för hona då?
jag har en hona som heter S* solfjärden gordana hon är n 03 23 blir två nu i mars sen undrar jag vad ni tar för låna en hane jag är ny på det här jag vet inte så mycke om det

Du har fått PM av mig…
Jag har också skickat ett mail till dig.
// Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Hej!
Jag har en ur-mysig hane, IC S*Skogsjentans Atlas, som fyllde 3 år i februari. Han är Bruntabby-Vit, läckert mönstrad på ryggen och ansiktet. Han är HCM-testad u.a. förra året.
Titta på våran hemsida www.skogsjentans.se eller på bilderna i fotoalbumet på min sida här i Forumet.
Mvh, Marianne Högnefors skogsjentans@hotmail.com

#8 Snygg kille med en intressant stamtavla… men varför så besläktade med mina katter??? Lycka till med Atlas. //Krisitn

Hejsan! Även här finns en kille som är sugen på att dejta damer. Silverfårans Bombadil n 09 24. Vi finns i Upplands Bro, norr om Stockholm. Mer bilder finns på vår hemsida www.frostvikens.se
Bombadil är en supergo och en otroligt social kille som följer sin matte överallt. Han är utställd 2 ggr, 1 klubbmästerskap samt i Örebro nu i januari , båda utställningarna med mycket bra kriktik.
En hane finns här

Jag har en nybliven avelshane
S*Sannafjället´s Knockout
Finns bilder på www.rotalvens.se
//Ann-Christine