Hipp hipp hurra!
Idag fyller vår gamling 10 år, PR S*Gomorran´s Rock´n Roll, som hemma till vardags kallas Ceasar! Han är världens snällaste och goaste katt man kan tänka sej. Alltid snäll och skulle aldrig få för sej att dra ut klorna mot någon. Han tillbringar sin mesta tid i vår soffa, gärna i sällkap med någon av de andra katterna. De avgudar honom och de trängs gärna ihopa med honom och tävlar om vem som får ligga närmst och få bli tvättad av honom.
Han lyssnar till sitt namn och svarar direkt när du kallar på honom, ibland räcker det att man tittar på han så börjar han prata. Han är den där stora härliga kramnallen som ungarna har kunnat göra vad de vill med när de var yngre och han har bara älskat det. När vi får gäster så är det Ceasar de lägger märke till direkt och som de fastnar för med en gång. Han är otroligt sällskapssjuk och kelen. Han vill helst hänga över axeln och när han får det så njuter han i fulla drag och dreglar så axeln blir alldeles våt. Han är ganska stillsam denna nyblivna veteran, men ibland får han ett ryck och ligger och sparkar på en mattkant eller hoppar efter en låtsasmus. Han är högt älskad denna goa kille och vi hoppas att vi kommer att få njuta av honom i många år ännu. // Kaisa o Peter

GRATTIS Cesar på 10 års dagen

Grattis till "gamlingen"! :)
Grattis Ceasar på 10 årsdagen.
Ja må han leva,ja må han leva…..uti hundrade år.
Han är så snygg.

Grattis på 10 årsdagen, Hoppas på en fin dag med massor av räkor och annat gott. //Kristin

Grattis på födelsedagen! Han ser fin ut!

Tack alla! Jag bara kände att jag ville skriva en hyllning till honom, han ger oss så mycket glädje. Vi får väl se vad vi kan bjuda honom på, han är ju ganska kräsen, men ett par räkor ska han nog kunna klämma ner…hihi! Jag har inte själv hunnit gratta honom än eftersom jag är på jobb och har varit här sen kl.14,30 igår, men när jag kommer hem åker räkorna fram! //Kaisa

Är Gomorrans ett gammalt katteri som inte finns längre? Har sett namnet i stamtavlor lite längre tillbaks. Vore kul att veta lite om katteriet och katterna.

Grattis, härligt med gamla katter
/Rita

#7 Ja det stämmer, S*Gomorrans uppfödning finns inte längre. Marianne Johansson avled 2001 pga sjukdom och hon hade väldigt fina katter som ligger i många stamtavlor. Hon var här från skåne… //Kaisa
Hurra, hurra, hurra, hurra! Det verkar som att du har en riktig PR-makare och kattungeförsäljare där hemma.
Jag hoppas att min hankatt blir lika bra på att göra PR nu när han är kastrerad. Hans pappa, IC S*Blecktrummans Zeeke, är en stor charmör och en duktig försäljare så han har goda förutsättningar.
Grattis till en sån härlig mysgubbe!!
/Kattis

HIPP HIPP HURRA
För Ceasar på din 10 års dag Hurra Hurra Hurra!!
Kraaaaaamar från Susanne o alla katterna hos oss på S*Silverfåran´s

Grattis! Hoppas han får en trevlig födelsedag!
mvh Malin

#14 Åh vad mysigt det ser ut hos Ceasar! ;)