Let´s dance..
Så var det ännu en fredagskväll och vi ska titta på Let´s dance!
Jag hoppas verkligen att Lasse Brandeby och den stackars Ann blir utröstade denna gång, vilket borde ha skett för länge sedan…
Ska någon mer titta i kväll??

jepp..
är det någon kupp för att ha kvar Lasse ?? han vill ju inte ens vara kvar stackarn!!!! 
nu ska det laddas upp med vindruvor och snacks, ska bli riktigt mysigt och ha en hemmakväll 

Här är det så ska det låta som gäller.
Tycker inte det är roligt längre när bra par åker ut och läskiga Lasse är kvar gång efter gång.
Här ska det också tittas på Let's dance. Vi håller också tummarna för att Lasse åker ut.
Susanna

UT MEeeeee LASSE!!! Det är ju SKAMM
att han ska vara kvar!! Tänk om han vinner hela SKITEN?!!!

*2 Samma här Så ska de låta hägrar på fredagskvällen, med hög volym 
Tacos och påskmust!
Ha en bra kväll alla

Här är det SÅ SKA DET LÅTA, varför sitta och bli sur en fredagkväll……………………………………

Hallå??? Hur går det på Let´s Dance?? Göbben ser på så här ska det låta o jag sitter här…..

Erika och hennes danspartner fick 10p av alla fyra domare!!!
lasse har bytt taktik och fick 17p den här veckan!! sjukt.. då klarar han sig säkert den här gången oxå! men men…
trevlig fredag allihop!

#9 Ja jajaja Erika o Daniel är bra! De som åkte sist hade ju bra poäng de oxå tyvärr o Lasse bara 4p o blev kvar. Ja men NI hörde ju deltagarna trodde ju inte det var sant själva.
JAAAA!!! Bra INTE Lasse kommer vinna hela tävlingen då gråter jag 

Ja, det är synd att så många bra dansare fått åka hem och han dansar vidare..snacka om att glida igenom programmet på en räkmacka..

De skulle vara jag de! Jag som är så BRA menade jag hihihihi
Jag tycker att Lasse är strong. Han kan uppenbarligen (precis som jag) inte dansa och i kväll försökte han verkligen. Dock är han inte min favorit till att vinna tävlingen.

Mina favoriter åkte förra veckan. Anna var en hejare på att dansa. Fattade inget när hon åkte. Jag som trodde att de skulle vinna.
Tycker också det är en skam för programmet att den som dansar sämst skall få vara kvar. Han är dessutom inte ett dugg rolig så underhållningsvärdet det ser inte jag i Lasses "dans". Sorry Lasse, men det det är nog fel gebit för dig. Och vem ska åka ikväll då? Nu när kvaliten är såååå hög???

Åh nu är det snart DAX!!!!! Är det inte nu kl 22.25????
Ebba och Jonathan åkte ut den här gången, i fall någon missat det.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Hur kan det vara möjligt att han bara går vidare hela tiden????Jag trodde det var när man dansade bra som man fick poäng och svenska folkets röster. Programmet börjar tappa sin charm!

Nu är jag ARG o ska försöka sova Natti Natti ZZZZZzzzzz……

Då var det dags igen, vem åker i kväll??

här vill dottern titta på let´s dance och mannen på så ska det låta,, mej spelar det ingen roll,,
Det senaste jag hörde var arr lasse vill numera vara kvar,, vill minsannn vinna nu.. 

ÄNTLIGEN Fick Lasse som han ville….JIPPI!!
Nu "äntligen" är de 3 rätta på kvar till final!!!
Eller va tycker NI??
Jag hade ju vetat se Anna Sahlene som vinnare förstås….
Men det var superbra att Lasse åkte ut!
Susanna

Ja,äntligen åkte de ut!!! Skönt för Lasse, men framför allt även för den stackars Ann som fått dragits med Lasse.