RIP Mitzy..
I höstas, närmare bestämt den 14 November 2006 gick min älskling bort..
Min syster skulle ha en katt, hon tog dig - du skulle avlivas.. Du var skyg de hadde sparkat dig och du var rädd för oss människor.. Syster tyckte du om, men livet förendras ibland och syster flyttade, du kunde inte följa med. jag fick dig. Mamma och du blev kompisar, och efter att jag blev äldre så blev vi oxå det. Jag älskade dig du sov här varge natt, låg där när jag somna och låg där när jag vakna..
Du hadde problem med urinvägarna, pga. sträss. såfort vi åkta bort en elr två dar så blev du sämre, du fick din medesin, men den sista dagen. Du klarade inte av den sista sprutan.. Din mage, den la av. DU drak inte du åt inte, du var kall och låg på en tidning nära golvet för att hålla värmen..
Du låg inne 4-5dar, vi hämtade dig och du mådde bra och var överlycklig. 2dagar senare var vi tbx, på djursjukhuset med dig.. Du fick en såndära spruta de har på skräckfilmer, dne var enorm.. Du ryckte i hela kropen, ramlade, och steg alldrig upp..
Jag älskade dig, du betyde så mkt. Du var alltid där, om jag grät klev du upp i mitt knä och strök bort dina tårar med ditt huvud. Du hjälpte mig med matten oxå, visserligen bara ligga på boken, men du lös upp min värld, jag älskar dig.
RIP Mitzy den 14 Noveber 2006
Beklagar din sorg.Vet hur jobbigt det är.Så fin katten var.
Tänk på att han har det bättre nu,frisk,kry och springer runt i gröngräset.Ni gjorde hans sista tid så bra som han kunde ha det.
Tänker på dig
Alltid tråkigt att missta sin bästa vän! Jag tänker också på dej…

Jag vet oxå hur det känns att mista sin vän. *kram*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Stackars dig! Det är så oerhört jobbigt…jag vet hur det känns. 
Susanna