Vi ska till Umeå...
Nu har vi anmält oss till Umeå 2007 03 24/25. Är det några fler som ska dit?
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

kan hända….vi ska försöka iallafall

Jo klart vi kommer dit! hehe Vi är prisansvariga så det lär bli mycket jobb men vi ska försöka hinna med alla katter och bebisar också.

Ojoj…det är liiiiite för lång bort för oss skåningar. Var tar Malmö nu istället d. 3-4 mars. //Kaisa

Jag kommer att vara där! :)

Vi kommer oxså att vara på plats… toppen kul att få träffa alla igen. Blir vår första utställning i år.

Blir avundsjuk… Längtar tillbaka "hem" ibland…

Ja #6 Therese… när ska vi få träffas… Du åker till Örebro och x-katten och vi till Umeå. Vad säger du om Uppsala i juni?

#7 Kristin… Ja, det vete katten
Har inte hunnit planer så långt som fram till sommaren. Jag tror vi slutade våra planer i början på juni. Men det lät väldigt lockande och nära är det ju… Skall kolla med "regeringen"…
Vad kul! Då ses vi där då! Längtar, längtar!

**puttar**
Vilka ska till Björkstakatten/Umeå nästa helg 24-25 mars?
Vi och några av våra kattungeköpare ska dit.
Blir vår första utställning i år… ska bli sååå kul att träffa alla igen! //Krisitn
Jag tar med mig Avalon. Våra planer ändrades ju litet drastiskt, och Ozone är nu dräktig. Så vi fick helt enkelt byta katt, men det är kul det med! Sen kommer en av min kattungeköpare ställa två pojkar ur min första kull. Det ska bli spännande! Vad kul det ska bli att träffa er alla!

Jag längtar verkligen nu, så länge sen det var utställnings sist. Väldigt nervös över hur det ska gå för Miyu som vuxen…
Hon fick för övrigt Raymond Saetre enda dagen, jag hoppades på det för har aldrig haft honom förut. ^^