Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 249 ggr
alpblomman
0

Gissningslek!

Om någon vill vara med och gissa vilken katt jag bokat så går det bra att gissa. Jag tycker det vore roligt med en gissningslek och tror att det går att lista ut vilken katt jag bokat om man läser det jag skrivit tidigare. Så den som vill, gissa på! Jag talar förstås om ifall du gissat rätt eller fel.Skrattande

alpblomman
0

Ledtråd 1: Hona

alpblomman
0

Ingen som gissar. Men nu vet i alla fall någon här.

Kronängens
0

Det kan inte vara Håkanstorps Jolanta då? Som du skrev var bokad. Kanske blev det av dig?

alpblomman
0

Japp

Skrattande

Ninnis
0

Grattis! Såg Jolanta hon är gätte fin!

alpblomman
0

Så så passs oseriös var jag!Glad

Silverfarans
0

GRATTIS till en jättefin kisse.Skrattande

alpblomman
0

#5 Ja hon är så söt. Och jag har alltid velat ha en röd katt.

Silverfarans
0

När hämtar du henne?

alpblomman
0

Nästa vecka. så det blir endel jag måste köpa in och förbereda till dess.

Silverfarans
0

OK Va kuuuuuuulGlad Spännande nu har du tid o handla leksaker låda mm JA om du inte redan har detSkrattande

alpblomman
0

#11 Nej jag har ju inga kattsaker hemma, så det blir till att inhandla.

Kronängens
0

BounceGrattis! Det är en sådan lycka att få hem sin nya kattunge. Lycka till med allt! Bounce

alpblomman
0

#13 Tack! Hoppas hon ska trivas.

Ninnis
0

Hon kommer säkert trivas gätte bra hos dej!

SillyZones
0

Grattis till en väldigt fin katt! KyssMen var medveten om att skogisar ger mersmakSkrattande

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Ninnis
0

Ja de ger verkligen mersmak! De är lite som potatis chips!Skrattande

alpblomman
0

Ja, jag kan tänka mig det. Det finns alltså risk att man måste köpa in fler?Skrattande

Ninnis
0

Jepp! Snart vill du ha en liten kompis till henne och så börjar letandet igen!

alpblomman
0

Ja det kanske blir så. Men som det känns nu så måste jag koncentera mig på detta lilla liv till att börja med.Glad

Ninnis
0

Ja det är det viktigaste att din nya lilla (s)katt har det bra och känner sej hemma!

Sagolika
0

Grattis till den fina lilla tjejen!

Det är jättekul att handla till dem med. Glad Om du inte redan köpt det, så ska du få ett litet tips. Köp inte för liten transportbur, de växer så fort att det är bättre med en lite större variant med en gång. Köp även ett rejält klösträd. De älskar verkligen att klättra och du får lättare ha dina möbler i fred för klösandet.

Lycka till!

alpblomman
0

Ja, jag hoppas det blir bra. Nu fick min kille också vara med och välja katt så jag tror nog att han kommer bli högst involverad. Vilket ju är bra så kissen får en husse också.Skrattande

Ninnis
0

Det är roligt när hela familjen intresserar sej för katterna det är så det ska vara!

Mylingens
0

Vill gratulera dej till en jättefin liten kisse! Det bästa med hennes pappa är att han alltid brukar ge vidare sitt underbara temperament till sina kattungar. Hoppas att ni kommer att få njuta av varandra i många år framöver!

Jag vet att du gärna vill vara anonym, men det hade varit jätteroligt om du hade velat skicka mej ett PM och berätta vem du är. Jag skulle så gärna vilja veta var Nimbus (som vi kallar pappan) dotter finns. //Kaisa

alpblomman
0

#25 Det var temperamentet som gjorde att jag ville ha henne. det är viktigare för mig eftersom hon ska vara till sällskap.

Silverfarans
0

Åh va hon gooooo?? När var du o hälsade på henne då???

EddaM
0

Grattis Grattis till din röda lilla tjej=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Rhapsody
0

Grattis till en fin kisse! Hon såg så härlig ut på bilden på vilken tråd det nu var (man blir lätt lite snurrig). Bor du i södra halvan av Sverige och tänker ställa ut (vilket jag hoppas med så fin katt) så ses vi framöver mellan burraderna! Hoppas du passar på att gå med i samma klubb som din uppfödare, för då blir vi klubbkompisar!/Lena

alpblomman
0

#28 Tack!Skrattande

#29 Jag bor i Västra Götaland. Nu ser jag att du bor i Borås

Rhapsody
0

Aha! Då hoppas vi på en ny klubbmedlem! Kika gärna in på vår hemsida www.elfsborgskatten.se Väldigt välkommen om du har lust!/Lena

UncutDiamond
0

Grattis till din sötaKyss bebisFlört

alpblomman
0

#31 Tack så mycket! Jag får gå in och läsa om olika kattklubbar. Är de väldigt olika?

#32 Tack snälla.