Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 716 ggr
Mylingens
0

Roliga kännetecken!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste visa upp vad vår kastrathane, IC S*Rotebräckans Goldfinger, har för ett märke i pannan. Han är märkt med Fantomens eget märke, dödskallen!

Är där fler där ute som har hittat roliga kännetecken på sina katter kanske? Skulle var roligt att se några fler på bild…//Kaisa

Juliette-
0

Hahaha de där var ju riktigt fräckt.. Han skulle ju hetat Fantomen med Skrattande Jätte fin kille och hans bläs var ju jätte läcker i denna vinkel med

Tita
0

Hehehe va festligt håller med om att han skulle passat att heta fantomen Flört

Mylingens
0

Här kan man oxå se att han nog är hemsökt av Fantomen oxå…hihi, kolla ögonen! //Kaisa

vettan
0

Hihihi Nej jag har inte sett nåt på katterna,Glad däremot har hästen allahs hand på baken…betyder tur har jag hört.

Sagolika
0

Vilket häftigt döskallemärke! Glad

Silverfarans
0

Men guuud va fränt!!!!Skrattande

Burken
0

Mona och jag konstaterade idag att Poltergeist har en mörkbrun fläck precis th. om pupillen i sitt vänstra öga!/Häxan

AngelicaT
0

Vad läckert med döskallen. Här har min Tuva ett litet kännetäcken i tabbymönstret. Ser ni hjärtat?

alpblomman
0

#8 Fint hjärta.

Labolina_73
0

#8 hehe japp… så fint.. och superfin katt oxå.. :-)

Mindfields
0

Cool teckning, Kaisa!!

alpblomman
0

Undrar om hans avkommor kan ha samma kännetecken.

Mylingens
0

#12 Vi har inte sett att avkommerna har fått hans Fantomenmärke. Han har bara en helt röd avkomma och hon har inte fått det heller. Det är förövrigt den tjejen, S*Håkantorps Jolanta, som du Alpblomma var intresserad av! //Kaisa

alpblomman
0

Har han bara en enda röd avkomma?

alpblomman
0

#13 Och har hon blivit bokad än?

Mylingens
0

#15 Jag tror inte inte hon är bokad än men du sa till mej att du nog inte vågade ringa uppfödaren. Du får väl ta mod till dej och ringa upp henne, hon är jättetrevlig!

Vår hane har sammanlagt 14 kattungar efter sej, om jag räknat rätt, och där är bara en som är helröd. //Kaisa

ps..en bild till på den röda kattungen som fortfarande är till salu.

alpblomman
0

Har redan ringt. Och hon är bokad.Skrattande