Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 462 ggr
majaj
0

Anonnser!

Hej!

Till Er som har kattungar till salu.

Norrköpings Tidningen har ett billligt erbjudande just nu. Titta in på www.nt.se

Jag har fått alla mina kattungar tingade. Men det ringer dagligen folk som vill köpa kattungar. Och några är villiga att åka lite längre.

//Maja

Labolina_73
0

Hehe var var???  Ska jag gå in på köp/sälj elleR?  hittar inget erbjudande?

Fundersam

Frostvikarna
0

Tack för tipset! Tyvärr gick inte min annons igenom, har precis pratat med en dam på tidningen som talade om för mig att varken jag eller någon annan som bedriver företagsverksamhet med kattavel får ej annonsera om detta i tidningen. Det är endast för privatpersoner.. Gissa om jag blev paff, jag är ju en privatperson i allra högsta grad med tre kattungar som jag vill hitta bra hem till. De har även varit in på hemsidan och konstaterat att jag är egen företagare…

Frostvikarna
0

Konstigt detta, jag hittade precis en annons i nt  som var utformad som min…fast en annan uppfödares annons

Silverfarans
0

Men ring o fråga va det är som skiljer sig med din då??

Frostvikarna
0

Har gjort det, hon var inte trevlig och sa till mig att jag bedriver fortfarande verksamhet så hur jag än skulle formulera mig nu i en annons i denna tidning så kommer den ej att godkännas eftersom de vet vad jag pysslar med.

Juliette-
0

Alltså är jag trög eller? De verkar ju jätte dyrt?

Juliette-
0

Nu vakna jag ;)

Du får ge dom som ringer dig mitt nummer ;)