Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 305 ggr
Juliette-
0

Kattungebilder 5 resp 4½v

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller blommorna 5v och de var dags för en fotning.. Dock bestämde sig även kryddorna att hamna på bild så jag tänkte hmm bomba er lite..

(Bild länkad till inlägget där ser ni Mynta & Saffran)

Först ut Anemone som blir 5v idag.

Sedan hennes syster Azalea

Å så lite kryddor först ut Cayenne. Som nu är Bokad

Charmiga Kardemumma

Tuffa Basilika

Mer bilder finns självklart på hemsidan. Vi har numera ny adress http://www.lapommis.se (Byt gärna era länkar om ni länkar min sida)

alpblomman
0

Åh, vad fina dom är!

SillyZones
0

Gud vad fina de är.Stora töser har de blivit! KyssKyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

EddaM
0

De är jätte fina, skulle kunna ta allihopa tror jag=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Juliette-
0

Tack snälla alla.. ja jag är så stolt över mina tjejer.. Hoppas bara de finner bra hem nu..

EddaM
0

Annonsera i Norge med om du inte gjort det, det är visst lite brist på skogisar där. =))

S*Luddhuvet´z

Ninnis
0

Så gulliga de är, men visst är dom svåra att fånga på kort? Man får ta om massor av gånger, då man ibland bara får en halv kattunge med på korten!

Juliette-
0

#5 Jaha är de? sida? alltså vart? Måste man inte vara med i deras skogisklubb för att annosera

Juliette-
0

#6 haha ja de blir några 100 varje vecka för bara några få bilder fast jag tycker mina små är rätt snälla än så länge fast de blir värre och värre hehe

EddaM
0

Nej, en annons sida, Norges största tror jag att det är.

http://dyrenett.no/no/

S*Luddhuvet´z

Ninnis
0

Ja mina huliganer är rätt snälla också men också busiga! Snart lär dom väl sig att använda sina sylvassa tänder!

Juliette-
0

#10 haha japp smaka på matte lite de är kalas de.. å när man har fisk på fingrarna så blir man nästan av med dom.. å de gör faktiskt as ont när de tror hela jag är en fisk hehe

Ninnis
0

Förutom att de har vassa gaddar så är det så mysigt när de börjar äta de liksom piper för det är såååå gott!