Vårdag

Vackra katter!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#7 Ja hos dig ser det mer ut som vinter än vår.

*1 suck så de är så DÄR gräs ser ut!!!
barbacke, hm… dröjjer läääääääänge än tills jag ser detta fenomen 

Hmmmm, i Göteborg har det REGNAT hela dagen suck……
ingen vår i sikte fastän tidningarna lovade det 

Här i Stockholm är det ännu en underbar dag med skinande sol och det är 12 grader ute. Sommaren känns nu inte helt avlägsen. Hur är det på andra platser i Sverige?

Dessvärre ett bakslag från gårdagens helt underbara vårväder med strålande solsken..
Idag har vi istället lite rått o väldigt dimmigt.. som ett glas mjölk ungefär.. ;)
Men det lättar kanske i eftermiddag, man får hålla modet uppe! ;)

Jättefin här i värmland! Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Här är oxå dimmigt… men hyffsat varmt iaf o fåglarna kvittrar om solsken så vi får hoppas att de har rätt och solen bryter igenom i eftermiddag… Har passat på och städa lite o ta hand om lite tvätt ;)
// Sophia

Stockholm bjuder ju som sagt var på en underbar dag med härlig temperatur! Var ute och gick en långpromenad i rask takt på lunchen. Det är nästan så man anar att det kan finnas tussilago mm//Gisela

(Eskilstuna) Hittade Tussilago i lördags!!! Var och kikade in eventuella flyttfåglar vid vårt reningsverk. De har gjort en naturligt renande våtmark där, och vi såg både hägrar, knipa och sothöns i mängd. Men kallt var det. Och blåsigt. Burr!

Här i Stockholm är det ännu en underbart vårdag med massor av sol.

Här plockade jag maskrosblad till min Grekiska Landsköldpadda "Herman" idag o GISSA så han blev GLAD