profilbilder på......
2-3 veckors bebisar tack… ;-)
Kram och tackar tackar.. /Linda

Tack,,
flera ? ;-)

:-) meera vettja… :-)
nån som har även 2-3 veckors + vuxen på samma katt,,,,?
:-) profil alltså?

Tack.. :-)
vad är en, hur ser en perfekt prtofil ut på en 2-3 veckors bebis?
någon som är bättre en den andra som ligger här nu?
Malin, dina som du la ut liten och stor.. har dom bra?

Profillinjen är kanon på Bruce, hans haka kunde däremot vara lite bättre.. ;o) Dessutom är Brucen lite, lite flat i pannan, men hans profillinje är mycket bra enligt alla domare som har bedömt honom och det tycker jag själv också. Den är spikrak och mycket snygg… Tycker jag, kan jag tillägga… 
Vid tre veckor kollar jag inte så mkt på profilens rakhet, mer hur höjden på huvudet ser ut..
mvh Malin

Jag tittar inte heller så mkt på hur det ser ut när de är pytte, utan känner med fingret hur profillinjen känns.

OK,, ja jag tacker för era svar.. :-)
//Linda
#11 Jag har förstått att profillinjen kan bli lite inböjd när de är små av amningen/för att de ska komma åt att amma. Känner man ändå att profillinjen är rak under böjen, menar du?
Susanna

Man känner ju skillnad om det är en mjuk böj eller en knöl/grop. Sedan kan man bli överraskad åt båda hållen ändå enligt min erfarenhet.

Vad menar ni med inåtböjd? :-(
#15 Konkav -> )

öhhhhhhhh, upp, den där sista bilden, den var VÄLDIGT SUDDIG!!! Såg något rödsvartvitt……….

Ja du "sibyllan", den går inte av för hackor! Bestämt dig ännu?
//Annika

# 22 Oj oj oj, jag har varit inne och "dreglat" över dina bebisar i den här kullen många gånger må du tro…..
Dom är såååå
fina!
# 23 Øhhh - nei - har ikke en gang brakt det på bane i hjemmet…… Men, en viss ide har jeg jo
Lett blir det uansett ikke!
#29 Tusen takk! Jeg er SUPERFORNØYD med dem alle 7