Uppdatera hemsida...
Jag har massor av bilder på våra kattungar och vill så gärna ha in dem på hemsidan. Jag tycker det är svårt att få till ett system som fungerar på olika skärmstorlekar. Jag har en JÄTTESKÄRM själv…
Ni får gärna ha synpunkter och säga om det går att se dem eller ej.
Man scrollar alltså i flera olika rutor… jag har börjat med både kullbilder under länkar och varje unge för sig… rörigt blev det… jag är inget bra på layout känner jag…
Numer pensionär i Nynäshamn

Det ser jätte bra ut och jag sitter vid en bärbar.
Tack… ser Du alla bilderna från att kattungarna är nyfödda också… (man klickar på bilder vid resp kattunge och scrollar neråt under "veckorutorna")?

Hej
Jag sitter vid en gammal "ytte-pytte" skärm och ser 2 och 3 veckors. Tyvärr är det blankt hos mig på de övriga…?!
Jisses så go´Nemo är!!
/Monica
WOW för Nemo!
Jag har upplösning 1024 * 768 på min skärm och det ser kanonbra ut här hos mig!
Susanna
Tack för hjälpen… skall kolla på jobbet i morgon.
#3 Det är bara 2v & 3v som fungerar ännu, men det finns en massa bilder under de länkarna som finns under BILDER vid kattungarnas namn. Just nu fixar jag 4v bilderna… hjälp på onsdag är det redan dags för 5v… Jag MÅSTE hinna ikapp.
Försöker skriva lite i dagboken varje dag (Det finns en länk dit i övre högra hörnet på kattungesidan) Det händer ju något HELA tiden…
Jag kan ju ställa om min skärm, men det är svårt eftersom den har helt fel proportioner (det är en stor TV-skärm - widescreen)
Jo Nemo är en going men de är goa alla tre…

Ser fin fint ut… :-)
och bebisarna blir bara sötare och sötare.. ;-)