Åtta små dunbollar
Var hem till en kollega idag och gosade med hennes 8 kattungar. Ååå så söta de är, snacka om att man blir sjuk av längtan. Innan jag åkte dit fick jag stränga order av min sambo, -du vet att du bara får titta, vi ska ingen ha, det räcker med en katt osv. He he som om jag skulle
Här finns bilder på 8-lingarna
http://www.freewebs.com/saffranskatten/
och här massor med söta bilder
http://www.saffranskatten.blogspot.com/

Hej,
tittade in på hennes sida och kan bara hålla med dig de är så söta.

Bitter är ju såå super fina=) Funderar på att köpa en i framtiden=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Gud vilka söta charmknuttar.. de är farligt att "bara titta" 

#2 Jag kan läska dig med att jag hämtar hem mitt bustroll S'Brisolids Madicken till påsk. En underbar blå "boll". Det är tänkt att hon ska gå i avel, så ställ er på kö 
Kika gärna på gullklumparna på www.brisolids.se
/Lena
#4 Säger bara en sak, tur för min sambo att det inte fanns någon blå bland 8-lingarna
Då hade vi snart haft två katter mot hans vilja

# 5 Med list och kärlek
har jag nu till påsk 5 katter och en bokad parning…. fast det bara skulle blivit en katt enligt mannen där hemma. Kvinnans list övergår mannens förstånd. Dessutom börjar han intressera sig och har snällt tittat på alla hankatter, kattungar och annat som jag envisas med att visa honom.. Han följer med på utställningar och tar hand om barnen, så ge inte upp. Under kan faktiskt hända!
/nea

#4: Vad fuskigt=) Om det blir en britt i framtiden blir det en creme, så långt har jag tänkt=) Underbara, grattis till din nya katt=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#2 Får vi se fler bilder när du fått hem underverket?

# 8 Om det är min blå skönhet du menar kommer en förhandstitt här. På bilden är hon 7 veckor gammal och dryga kilot tung.
#9 Hon är verkligen ursöt, jag älskar blått och britternas läckra skallar och kompakta kroppar.
Tror jag har fått kattfeber ordentligt, håller på att förgås av längtan efter en till katt. Nu har jag fått förbud hemifrån att hälsa på min kompis Tine med 8-lingarna. Hon har två små hanar som ser ut att bli långhåriga, ååå man nästan dör när man ser dem.