Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 349 ggr
[Skogsjentans]
0

Trollkillar X 6!

Skrattande Ha, ha! Fick lov att packa ihop kattfamiljen och åka in till Djurkliniken i Eskilstuna för att be Lena, Maine Coon uppfödare, att titta mellan benen på sexlingarna och döm om våran förvåning, det är alla killar! Inte undra på att vi alla gick bet på att bedöma könen, för vi hade ingen tjej att jämnföra med (vilket vi trodde)…

Så nu är det två namnbyten (se våran sida) Sedan såg jag idag att vi har visst samma namntema på B-kullar flera stycken här! Har inte tänkt på att kolla det, men hoppas ingen tar illa upp. Min dotter och jag har "samlat" namn till en blivande B-kull i nästan ett år i förväg…

//Marianne

P.S. Nya bilder kommer i helgen, det har varit mycket nu, då min mamma fick en hjärtinfarkt i början av veckan (hon är ok)

kattklo
0

Hihihi…jag vet hur det är, har själv råkat ut för det på min sista kull. Först var det 2 honor sen blev det en hona och en hane,
med lite hjälp frå en annan uppfödare blev det 2 hanar, tillslut blev det flickor igen. Dettta var ändå min x-kull och jag har haft några stycken.
/Mona

[Skogsjentans]
0

Hej och tack Mona!

Känns skönt att höra att även uppfödare med lång erfarenhet stöter på patrull ibland också…Glad

Pulcherimas
0

Jaha! Kanske kan man få ha lite mindre dålig samvete för att jag tyckte allt såg tämligen lika ut, då….Ha-ha-ha! Grattis till sex fin-fina killar.

Kram

Monica

[Skogsjentans]
0

Hej Monica!

Ursäkta att detta svar har dröjt. Min mor fick en hjärtinfarkt förra veckan och det har varit minst sagt upp-och-ned-vända världen här, men läget är hyffsat under kontroll.

Inte behöver du ha dåligt samvete! Jag är så tacksam att du ställde upp och kom och tittade på kattungarna. Tack igen!

Glad Marianne