Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 227 ggr
SChamuels
0

Efterdyningar:)

Är det fler än jag som fått hot och fula könsord i mail efter skriverierna om vanvårdSkrattande

Ett försök till inlägg i min gästbok med det kvinnliga könsordet samt hot,men tyvärr så ska det godkännas innan det läggs in.Just p.g.a att det finns konstigt folk på nätet..Jisses jag anser det inte för att vara normalt direktGlad*Oj va jag skakar och är rädd*

Måste va svårt att ta att folk har en åsikt.Men men inte mitt problem precis.

Trevlig kvällGlad

Burken
0

Jodå jag hade ett himla "läckert" inlägg i min blogg ifrån någon anonym Jonas som hade länkat vidare till en sida där det "gökades" för fullt! Kunde oxå se att katteri xx gjort ett antal besök på min sida, även jag är skakad! Håller med Dig om att det är tråkigt att man inte kan ha en åsikt, min erfarenhet är att så fort man HAR en åsikt ÄR det skitprat!/Häxan

Även jag önskar en trevlig kväll Flört !

vettan
0

Vad är det för trams!!!! Har folk inget vettigare för sig????Förvånad

Burken
0

Ta hand om katterna tex. Oskyldig !

SChamuels
0

#3 Vilka katter…hahahahaha

SChamuels
0

#1 Jag vill också se detSkrattande

Tita
0

Jag har inte fått några mail eller gästboksinlägg däremot har jag haft påhälsning på min sida här……. och det är såååå uppenbart av vilka

Mylingens
0

Jodå…jag har fått påhopp på min blogg av en "vän" till den berörda uppfödaren, hon försvarar henne med näbbar och klor. Men en sådan männniska måste ha skygglappar för ögonen om hon kan försvara denna vanvård, det finns inga ursäkter för sånt här. //Kaisa

Rhapsody
0

# 6 Jag har sett "avtryck" precis som du på min sida här…. Eftersom jag inte har någon hemsida är jag väl inte så lätt att kartlägga. Vi har spridit det i styrelsen. Någon i vår styrelse hade fått ett mail från en italiensk uppfödare som fått nys om det och ville ha mer info. Hon har nog gjort rätt som tagit ner hemsidan…må den aldrig öppnas igen!

/Lena

Mylingens
0

#8 Hon har inte tagit bort sin hemsida…hon har lagt till lite på adressen för att göra det svårare att hitta den, jag har adressen och kommer in. //Kaisa

Mylingens
0

Hon kom på oss ganska snabbt att vi hade tillgång till den nya hemsideadressen så den går inte heller att komma in på nu. Så tyvärr hjälper det inte att maila mej och fråga, för den funkar inte. //Kaisa

SillyZones
0

# 10 Man kan ju undra vad syftet är att ha en hemsida när ingen kommer in där eller vet adressen.Fundersam

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Tita
0

#11 Precis vad jag tänkte på Fundersam

Mylingens
0

Haha…jag fick igår två mail här på fokuset från den s.k. uppfödaren. Hon var så lycklig och glad över att vi inte kommer åt hennes hemsida längre och skrattade gott åt mej. Hon använder idag ett annat användarnamn (men det visste jag sen tidigare vilket det var).

Men skrattar bäst som skrattar sist! Varför ha en hemsida som ändå ingen kan komma åt och se? Hur ska man då kunna marknadföra sej? Personligen vill jag nå ut till så många som  möjligt med min hemsida och helst när jag har kattungar till salu. Men så har ju inte jag heller något att dölja…. //Kaisa

Rhapsody
0

Hejsan!

Lasse63 har lämnat ett "trevligt" mail med förtäckt hot på min personliga sida här på forumet. Bara för er information kommer han att polisanmälas om det kommer mer av den sorten./Lena

Tita
0

Det var han och Bannad1 som satt sitt avtryck på min sida …..

WesthKiowas
0

Hej!

Jag har nu varnat Lasse63 och sagt om det händer igen så stängs han av med omedelbar verkan. Hot får inte förekomma på denna sajt.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

SChamuels
0

Herregud hur långt ska dem driva det.För mig verkar det mycket skumt att bete sig så…….det får mig att tänka på Hemlis