Slänger ut ett intresse......
Hejsan alla.. Det är bara jag som frågar en massa stup i kvarten. 
Jag har börjat se mej om nu efter en hona, Jag har vissa vad säger man? krav. njäe låter illa,, men aja hur som,, jag vet vad jag vill iaf.
tror jag.
Jag söker en Cremésilver eller en rödsilver, med eller utan vitt. Toffsar på öronen, bra haka och fin trekant och rak profil.. Jaa det självklara med andra ord, så det enda är väl egentligen färgen och toffsarna som man kan säga vara (jag vet vad jag vill) är.
Nogon som vet nån som har med levernas om någon månad ett fler, (helst inte tidigare) eller har planer på en parning som kan resultera i detta. En hona, om hon passar kan jag komma att ha henne till avel. Det är svårt att avgöra som liten då hon kan utvecklas på olika sätt.
Men jag vill iaf att ni ska ha detta i åtanke, självklart kommer hon att vara mestadels sällskap. Jag är och kommer bara att ha en liten uppfödning med nån kull lite då och då.
Hoppas att nån av er alla har, vet någon som har eller har planer på detta jag säker så vore jag superglad.. 
Kramar Linda

ingen som vet nåt? 

#2 Tack.. jag har skickat till din inbox.. :-)

Vi ska para vår hona när hon löper och där kan ev bli rödsilver-honor. Står lite mer om det under tråden "Äntligen!!!"
http://www.vildvittrans.se //Kaisa

Och tack.. ska kika där. :-)

Juliette har någon röd silver hona till salu. http://hem.passagen.se/skogismaffian
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#6 Tack,, jag vet. jag har redan kikat på henne.. :-)

finns det ingen mera som har eller vet nån som har?

Hos et oppdrett i Sverige er det en krem spotted og hvit jente til slags. S*Bru Zar Na`s mener jeg oppdrettet heter. HUn er enormt stor for alderen 3,4kg 5mnd gammel. Lykke til!

Tack.. :-) men men,, den saknade ju silver,, var presiv in där och tittade,, superfina men heheh saknade som sagt silver.. känns som om jag kommer ha svårt att hitta min lila bebis.. :-)
kram,

#10 Det gör inget att det är svårt att hitta just det man letar efter. Det är ju det som gör hela väntetiden värt det. Håll fast vid de krav du har.
Passa på att fundera på stamtavlor så att de skiljer sig från det du redan har hemma.. Eller ta en paus i letandet, ibland kommer katten till dig :)

#11 jo men visst är det så..ja jag ska absolut hålla fast vid det jag söker.
Mmm stamtavlor ja,, dom 2 jag har skilljer sej ju ganska kraftigt om jag förstått rätt, vilket är bra.. Jag vet bara inte rikigt hur jag ska kunna fundera på stamtavlan på min blivand misse?!? Jag vet ju inte ens när eller var jag hittar en,, eller om missen hittar mej som sagt. ;)
//Linda