Svansar, svansar, svansar...
Det som gjorde att jag föll för skogisen i början var svansen! Jag var hemma hos en kompis som skaffat sig en jättefin skogis och jag blev så kär i den svansen. Den var helt UNDERBAR…
Så nu tycker startar jag en tråd om dessa fantastiska svansar! Först ut är PR S*Swingcat's Epcot C som verkligen har en LÅÅÅÅÅNG svans.

Typiskt! Min Vivvi har den underbaraste svans man kan tänka sig, men min andra dators grafikkort la av igår. Jag har alla bilderna på den. Får vänta till imorgon och fota svansen idagsljus och lägga in här…
Härlig tråd förresten.
Susanna

Hi, hi…
*Suckar av svansförälskelse…*

#10 Vill ha! vilken otroligt vacker katt
Jag har blivit helt såld på skogisar, vilka fina katter. Är runt och kollar era katter överallt, så vem vet i framtiden kanske….;-)

Det där kallar jag svans…öj så snyggt:)

#22 Vilken gullig bild!
Susanna
#24 Jissanes, ja det var då verkligen en lång svans 

#24 Det var en LÅÅÅNG svans. Det allra snyggaste tycker jag är kattungar med riktigt långa svansar så att de ser helt knasiga ut!

Oj vilka svansar… Kikade in en del gamla bilder hos mig själv och hittade denna på Epcot C när han var liten… Om nu samma katt får vara med 2 gånger. När han var odygdig brukade vi linda in honom i svansen så att han höll sig lugn ;) *Skojar bara* Nu är han fullvuxen och tyvärr inte lika lätt att bara "knövla" ihop (ursäkta norrländskan)… 

den bilden skulle välan passa super i tävlingen??

ååå vilken snygg/vacker/fin…. var bara tvungen att tala om det..
#43. Jooo, jag vet… men tyvärr är det inte jag som har tagit bilden… det är min kattungeköpare Lotta..
Jag lyckades fånga S*Animaniac's Vianne Rochers svans idag, men eftersom hon var på rymmen blev den lite suddig. Den tippar fram också så man ser inte hela längden, men buskig är den.
Jag fick tag på henne. Som tur är kan hon aldrig motstå en vippa…
Susanna

Guuuud vilka fina bilder! Och vilka underbart vackra katter ni har! (avis…)
Kunde jag så skulle jag direkt köpa mig en vacker och riktigt långhårig skogis. Tyvärr har jag precis fått reda på att jag är allergisk, så det blir väl inget av med det… 
Får nöja mig med att surfa runt härinne istället och beskåda era underbart vackra katter. De är helt fantastiska!

# 20 Det vill jag kalla supersvans Kevin den är suuper!!
Anna & missar

Här kommer en bild på min 1 åriga skogishane S*Tam-Trion's Dumle. Redan då han var nyfödd tyckte jag att det var något särskilt över hans svans då den var polkagris-randig, att den skulle bli sååå buskig kunde jag ju inte veta.
// Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Lina igen
#66 Den var lång!
Susanna