konstiga mail...
hej..undrar om det är fler än jag som får mail ifån,jag antar puckade personer utan fritid,som undrar om det är 4000:- för alla katterna??
har ju inga kattungar nu,men dom fortsätter maila detta trots jag säger att jag inte har några och frågar om det var 4000 för alla…det finns lustiga folk ….

Jodå, jag fick ett sådant mail för ett tag sedan… men det är bara att nonchalera! Men det är ju konstigt att du får ett sådant mail om du inte ens har kattungar som annonseras, det hade jag. Jag säger bara en sak, IDIOTER!!
Jag fick ett sådant likvärdigt mail men det var också när jag annonserade . tar du 2000kr för båda..
jag säger också vikla idioter / Marina
Jag fick mail när jag hade min senaste kull där dom frågade om jag hade någon hona kvara till salu.Jag hade klart och tydligt skrivit att det bara var hanar i kullen på alla annonser jag hade, dessutom hade jag fått en massa konstiga mail innan så jag blev irriterad och svarade något spydigt.
Och jisses vilket svar jag fick sen, det var massor med runda ord och jag var minsann ingen seriös uppfödare dom skulle se till att jag blev känd över hela landet och sedan aldrig skulle kunna sälja en kattunga mer.
Så idioter finns det gott om 

Det är så förbluffande att det verkar finnas så mycket "tokigt" folk som hotar, krånglar och ställer till det!! Kan inte alla vara snälla istället