Grafik
Åååå vad fin 
Tack Tita
Hej Susann vilken UNDERBART VACKER bild.
Du är suveränt duktig ja de behöver verkligen en tanke de stackars katterna Kram Marina

Den är jättefin vill också lära mig grafik./Marina

Jag blir så rörd..vilken fin tanke…bilden säger allt…// Berit
Tack ska ni ha.Det kändes så sorgligt igår, långt in i hjärteroten, trots jag vetat det från början då dem 3 katterna togs.Men först nu gick det ju att prata om det och det var som en propp och allt bara bubblade ut.
Jo bilden säger allt och jag tyckte den katten var lika vacker på tavlan som Bacardi var.

Åh vilken vacker bild! Vi är nog många som gråtit över bilderna och tankarna på de katter som finns kvar. Detta som hänt får aldrig falla i glömska! /Lena

Jättefin Susann!
Men det värsta är ändå att hon får en tidsfrist på sej att ordna upp förhållandena hemma, det borde räcka med de väldigt sjuka katterna för att hon ska bli av med de andra. Vilket daltande, suck! De var på inspektion i höstas och inget var tillrättat sen dess och ändå får hon mer tid på sej igen!!! Hur många katter till ska dö eller insjukna för att något ska hända? Är det så här vi vill ha det i Sverige? Det är inte klokt…. //Kaisa

#0, tänkvärda ord, stackars djur!
#9, Du menar inte att dom redan varit där en gång tidigare??
Jag tror jag spyr…..ursäkta mig

oj då.. så fint.. :-)
Kan tala om att både hon och hennes karl förmodligen smög omkring här inne och läste allt som sas i går.
Var inne på min privata sida och på andras också.

Tack ska ni ha.
Nej detta får aldrig falla i glömska.
Jag såg också att dem var inloggade:)Måste vara hemskt att läsa sanningen om sig själv.Det som är dokumenterat går inte att skylla ifrån sig.
Ja Kaisa det är beklagligt hur hälso-miljöskydd går tillväga.Får dem in en anmälan ska dem vara där samma dag och slå till.varför har dem inte med sig en vetrinär?Nej det är inte så vi vill ha det vi som älskar djuren.
Jätte fin bild…men bilderna på din hemsida…oj oj oj! Jag kan inte i min vildaste fantasi ens förstå HUR det kan gå så långt. Tur att Ni fått hem dem igen och jag hoppas att de där människorna ALDRIG mer får ha något sorts djur hos sig igen.
Jag lovar att jag iaf aldrig glömmer…
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***