Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 278 ggr
vettan
0

Välkommen våren!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det vår i Skåne vartfall där jag bor. mm ska ut o ta foto på våren idag, vi hade 6 grader varmt igår så nu börjar livet återvända.Skrattande

vettan
0

Mer VårGlad

Pulcherimas
0

Lyckliga du! Här kom vintern sent och lär väl stanna ett bra tag (Eskilstuna). Tycker alla årstiderna har börjat bli rejält förskjutna de senaste åren.

Bodde en tid i Skåne och upptäckte då två saker; hugaligen vad det blåser genom märg och ben under vintern och fantastiskt med den tidiga våren!!

//Monica

vettan
0

Mmm Men jag vågar inte riktigt lita på den numera(våren alltså) som du säger så har vintern förskjutits lite. Först fick vi ingen sen har den bara kommit och gått. Men det ÄR betydligt ljusare nu och bara det känns otroligt skönt.

TessaW
0

Här i Bergen har snödropparna också tittat fram och det är varmare och soligare. Katterna är piggare och vill ut på balkongen och jaga flugor hela tiden.

Frostvikarna
0

#0+#1, vilka härliga bilder…jag längtar efter våren nu och vill att snön ska försvinna och att strecket på termometern ska stiga lite….

Vettarna
0

Jag vill också ha vår.

Hoppas mina vårblommor har överlevt vintern. Eftersom vintern kom sent och det var så pass varmt som det var i november, december så hade mina vårlökar börjat vakna. Hoppas dom inte har frusit ihjäl.

//Ann-Christine i Falun

Theernligans
0

Hej ! Ja nu läääääääängtar vi efter Våren Skrattande  just nu kvittrar fåglarna i björken utanför balkongen

Hälsning Gunilla

anakin
0

# 0

Oh Jösses så varm ihjärtat jag blev av att se att det finns lite vår,Glad Tänk så skönt det ska bli att känna lite värme,sitta ute o fika,se katterna ligga och gotta sig i vårvärmen….huu,nu blev jag visst lite lyrisk=))))Generad

Tita
0

Åååå jag vill ha vår här också nu, min absoluta favoritårstid jag bara ÄÄÄÄääälskar våren Kyss

Theernligans
0

Hej ! Just nu ligger katterna på balkong i var en päls igloo och myser i solen Skrattande

någon kollar fåglarna i björken , dte ska också göras Glad

här är ett nytaget foto på Moa i dag i solen

Hälsning Gunilla

Tita
0

# 10 Å vad hä ligt för dom att kunna gå ut.

Jag saknar verkligen mitt gamla hus för katternas skull, där fans stora rastgårdar dom kunde vara i.Nu bor jag i lägenhet med antagligen världens minsta balkong …..tycker synd om mina missar men jag får promenera med dom i koppel i stället Flört

Eithels
0

Här i Stockholm är det ett underbart vårväder idag. Strålande sol, endast lite fjädermoln på himlen och runt 0 gradigt… Synd att man måste sitta och jobba…

mariamia
0

IDAG kom våren till Motala!! Fågelkvitter, solsken & man blev varm på ryggen i vinterjackan… Buskarna mot husväggen har stora fina knoppar… HÄRLIGT eller hur?

/Mia

Runsviks
0

Här kommer en "vinter" hälsning från Sundsvall med enn ½ meter med snö. Men i fredags så värmde solen och katterna myste ute i kattgården. Kristin som längtar efter våren och värmen,

vettan
0

Kristin håll ut!!! Den kommer snart till dig med.Flört
Ska bara säga att jag har varit på utställning hela denna fina dagen det är synd och skam nästan. Idag har vi haft 8-10 grader i Skåne. SOL och jätteskönt. Koltrastarna sjunger här i skåne mmmmm

Runsviks
0

Vänta ni … i mitten på april måste ni ha kanonväder i skåne för då kommer viiiiiii. Längtar som bara den ned till er. Skåne ha en liten speciel plats i mitt hjärta, när jag/vi var unga var vi ganska mycket i Lund och Malmö… sedan så gifte vi oss i Malmö 1984.
Vinterhälsningar från Runsvik mitt i Sverige.

Eydimork
0

Mina kissar har också varit ute på balkongen och gonat sig idag. Solen kom och gick men varmare är det Glad

Sissi
0

Åååh vad härligt med vårblommor! Idag har ví faktiskt haft sol och värme även i Stockholm…äntligen!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***