Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 06-mat-leksaker
Läst 1748 ggr
KarolinaM
0

Vågar ni erkänna billigt foder? :)

Hej!

Är det någon mer här inne som köper  billigare mat på tex Maxi?

Jag köper både Royal och Friskes kattungemat till mina, sen 1 gång om dagen får de blötmat från olika fabrikat i livsmedelsbutiken.

Så, förutom Royal så köper jag även ett billigare alternativ. Friskes har jag haft i alla år till både katter och hundar och mina djur har aldrig varit sjuka. :)

Lagbodas
0

Hej!

Självklart vågar jag erkänna att jag ibland köper blötmat på Willys eller Ica, eftersom mina katter tycker om mjau så får dom det några gånger i månaden, däremot så har jag inte det som deras huvudmål.

//Mia

mammakatt
0

Hej!

Jag tror nog att nästan alla köper blötmat på en mataffär, Jag gör också det katterna älskar det. Min får varje kväll lite grann.Kyss

Angelike

LaSadie
0

Våra katter tycker om Whiskas bötmat, främst såsen så det får dom ibland. Men annars är det mjau blötmat som vi köper i affären. Bozita får dom ibland, de tycker om älgsmaken väldigt mycket :)

EddaM
0

Blötmat får de en gång om dagen o där är favoriten Pussi marinades i små påsar. De vägrar äta annan blötmat men jag testar på då jag vill ha ett billigare alternativ än de små påsarna.

Allt torrfoder är RC eller Iams och uppblandat med andra sorter som Feztiz vinner på utställningar men det e mest RC och Iams det med.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

WesthKiowas
0

Här får alla mina katter IAMS torrfoder, kattungarna Royal Canins BabyCat. Sen får de blötfoder av olika märken ibland men inte så ofta.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Fonrims
0

självklart ger jag mina missar blötmat ibland. Till och med euroshoppers… de älskar den. *hukar mig och väntar på elaka tungor*

Juliette-
0

Blötmat köps såklart i mataffären.. golden mousse och mjau är det mest fast mina kan då få billigare alternativ än så ibland men det är iofs sällan. Torrfoder köper jag dock absolut inget på mataffären.. för det första tror jag inte ens mina skulle äta de och skulle dom de pajar magarna troligen.