Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 07-beteendefrågor
Läst 22613 ggr
Labolina_73
8

skojjsiga kattljud.

http://www.kessels.com/CatSounds/

Mina katter flockar sej kring datorn,, vad gör era?

/Linda

Silverfarans
2

Jag gav länken till min kompis hennes hona S*Royal Imp´s Montesa blev helstöllig när hon spelade upp ljuden hihihihihhi

Frostvikarna
1

Mina katter sitter framför datorn och tittar åt alla håll, ingen fattar någonting! Förvånad

EddaM
1

Zlatan blev sur och började att morra, och de andra inklusive kattungarna undrade vart de andra katterna var. Och när jag spelade upp en arg katt blev en av kattungarna rädd och gömde sig. Det kan jag ju förstå.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

fjellans
0

HAhahah, en av mina försökte bryta sig in i högtalarna,,,,,,hjälp vart e kattungarna, släpp ut om dom,,,,,,Oskyldig, släkt med Gustav……………… #1

Kronängens
1

Min stackars Aurora har gått och letat och letat och tittat ut genom fönstret, men inga inkräktare någonstans…

Labolina_73
1

Hehehe,,, jag tycker att det e ganska kuligt.. :-)

SKOGSGLIMTAN
0

Ha ha ha, min Savannah höll på hoppa in i datorn, blev hel tossig, hon visste först inte vart ljudet kom ifrån, sedan började hon kraffsa på tangentbordet, så var tvungen till slut stänga av ljudet, hon vart helt crazy*ler*.Flört

Blankan
0

Min ena kastrerade ragdollhona började nafsa på mina knän Fot i munnnen

undrar vad det betyder?

Blankan
0

Alltså, jag garvar snart läppen av mig!

Vår kastrat Cazper blir helt knäpp av kattungeljuden. Först testade att bestida kastrerade Ammi sedan sin kastrerade kompis Austin! Snacka om att det slagit slint där uppe =)

skogisen
0

Ha Ha det blev lite blandande känslor,en sprang bara runt med "hatten på" undrar vad kissen sa?

jeane
0

Oskyldig stackars lilla Ginst satt först och letade efter katten som hon trodde hade kommit in i vårt hem. När kattunge ljuden kom så ville hon krypa upp i taket den stackaren

Blanca kom först för att leta när kattunge ljuden kom, dom ville hon minsann rädda Räcka ut tungan

Även hundarna stod på rad för att kolla efter alla kattungarna som lät från data rummet Skrattande

minefix
0

ha ha.. matrix hoppa upp å satte sig på datorn medans maddox kom å satte sig en bit bort, sen hoppade matrix på madox.. hehehe

Theodortorps
0

Man tackar för underhållningen!!!!!!!

Har en hona här hemma som är helt förvirrad…..förstår ingenting!!

/ anna

amator_feles
0

Nähä, ingen reaktion alls hos Sally!

mina
0

Mina katter blev fundersama var katten var som gav ifrån sig så konstiga ljud/Marina

Kiyoko
1

Noomi tittar bara på mig som om jag vore galen.

Shadows
0

Min lilla Kitty började leta kattungar när hon hörde kattungeljuden! hon trodde dem låg bakom högtalarna.

Guldeken
0

Ha ha det här var riktigt roligt…min lilla blev helt knäpp, sprang in i högtalarna hade ner telfonen så den gick i 4 delar och batterina for åt alla håll. Min gamla "gubbe" han tittade först och kom smygande lite misstänksam ….men sen fattade han att det var på skoj..(tror jag) han fortsatte att vila. Medan lillan hängde och klängde på både mig  och datorn.

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättekul!!Glad Gammelhanen Mumin låg brevid och höjde lite på ena ögonbrynet. Honan Cherina 1½ år kom springandes och började leta efter kattungarna som skrek. Krafsade både på, bakom och under bildskärmen där ljudet kom ifrån. Det var riktigt roligt att se. (Tänk vad elak man är. Lurar sina små älsklingar.Flört)

Rosenlind
0

Min katt Bobbie skuttade upp på datorbordet, tittade sig runt omkring, gick fram och tillbaka. Till slut hoppade han upp på en fåtölj i närheten och stirrade in i väggen och på en tavla. Han undrade så var katten/katterna var.