Gillar Era katter snö?
Jag bara undrar var Era katter tycker om att vara ute i snön? Själv har jag fem st skogisar som tycker lite olika om den saken!
Tryffel älskar ALLA väder och skulle om han fick, bo utomhus, hans son Japp likaså. De andra tre nöjer sig med högst en halvtimme ute i det kalla snö ovädret innan de sitter med sina kalla rosa nosar mot fönsterrutan och vill in i värmen igen.
// Sissi
Bif en bild på Japp från vår promenad i förmiddags.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
…och en på Mary…som synes…INTE tycker särskilt mycket om snön!

var ut igår och det första fenix gör är att rulla sig i snön och dyka in i en snöhög som han då kom på att det kanske inte var så smart… *hehe*
#4 Ha Ha, eller när de tror att en lyktstolpe är ett träd, ser verkligen skoj ut!
Ja min Cevita älskar snön.
Detta är i 2006. Då vi hade rekord mycket snö.
#6 Det kan man kalla svart-vit *skrattar*
hihihi….. 
Mina tycker snö är äckligt! De vill helst inte vara ute alls i snö. Var det skogkatter de var nu igen… Har ingen bild på detta eftersom de inte står still så länge i snön att jag får ett skarpt foto.
Lite skillnad mot den bondkatt jag växte upp med som hoppade i snön så att det skvätte, och hoppade efter snön för att fånga den…
Susanna
#9 Cool bild! Den katten var inte rädd för lite snö iaf.

åååå vad fina dom är 

En av våra katter ÄLSKAR snö. Han skyfflar snö framför sig, föser, kastar sig och hoppar runt. Brukar komma in (när vi har snö på balkongen) med hela magen stel av snöklumpar som fastnat, och är såååå lycklig.
Förra vintern hade vi snöbollskrig på balkongen:
Visst är det skönt med skogisar…de fryser nästan aldrig!

#17 Coolt namn!

# 15 Min idol Snuffe - coolaste killen!