Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett10-väntade-planerade-kullar
Läst 358 ggr
Mylingens
0

Äntligen!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kan jag inte hålla mej längre, våra planer har ändrats nu. Här fullkomligt vimlar av kattungar på Fokus och jag har sån abstinens efter kattungar, precis som Mona på Ulabrands uttryckte det här för ett tag sen. Vår vita hona, S*Silverbells Lilla My, kommer att paras så fort hon löper. Hennes tilltänkte pojkvän kommer inte att gå i avel så nu har vi letat ny pojkvän och nu släpps p-pillerna på henne.

Det är en kille som jag har tittat länge på, en riktig gobit! Han är ca 1,5 år och har inte blivit pappa än, detta blir hans första kull. Ägare är Viktoria på S*Håkantorps och hanen heter:

S*Lizztrix Alladin, nfo d 22 och är efter GIC S*Rockringen´s Papa Dee och CH S*Myselisia´s Ultra. Då vår Lilla Mys grundfärg är fs så hoppas vi att få våra första röda kattungar här på Mylingens, eventuellt med silver oxå. Här är en bild på Alladin, men här är han 6 månader, hoppas att få en nytagen bild på honom så småningom. //Kaisa

Rhapsody
0

Åh, Alladin är jätteläcker! Jag träffar hans uppfödare på årsmötet i dag. Vad kul att han ska få bli pappa! Min tjej och han är tyvärr för nära släkt…/Lena

Mylingens
0

#1 Visst är han!!! Då får du hälsa Theres från mej när du träffar henne! //Kaisa

Burken
0

#0 Ja Du är ju som Du är Du, kunde Du inte hålla Dig lääängre Oskyldig ?!

Svansbarnens
0

Mmmmmm, han måste jag kolla närmare på….Kyss

Mylingens
0

#3 Nä…nu gick det inte längre *S*. De sista kattungarna flyttade i julas och vänta ända tills i höst på att få kattungar i huset igen gick ju inte. Och vi har ju bestämt att Moa inte ska paras förrän till sommaren så det fick bli My nu istället, hihi! //Kaisa

Awanathas
0

åhhh Alladin är en riktig snygging!! Förstår att ni inte kan vänta Skrattande

kattklo
0

Hahahaha!!!!! Jag visste att du INTE skulle kunna hålla dig längre. Flört 
Mona

Merlyn
0

Visst är det hääärligt med planer????

Jag har skrivit in mina på hemsidan denna veckan Skrattande