bilder på katter med??
ordentliga lo-toffsar på öronen.. samt snygg trekants look..

mmm asså… det e ju sååå snyggt,,, jag har blivit helt sålt på dessa öron.. :-)

#5 Hans öron är otroliga…
Dessutom är han ju en coool kille!
Synd bara att han och Pixie är lite väl nära släkt.. ;)

:-) jösses vilka fina… mera, mera…. :-)

#5 Fina öron men bäst är looken. Han ser så "pissit" sur ut. Älskar det utseendet:) /Sylvia

#11 mmmm men asså.. han e ju bara sååå snygg… :-)

#12 Tackar,tackar
Här har ni tofsar
fast trekanten vet jag inte om den är så bra… rasen kanske inte är rätt det heller men vackra tofsar är det!
Lisbet S*Sir Maxwell's

En fråga till #15 har du den som innekatt eller?/ Marina

#17 Hihi, nej det har jag inte, fast jag skulle nog önska man hade kunnat, det är från i höstas då jag var på Skånesdjurpark och fotograferade inne hos Lokatterna.
/Lisbet S*Sir Maxwell's

#15 Där kan man snacka om benstomme, där ligger våra skogisar i lä!
//Kaisa

åå vad glad jag blir,, så många fina… :-D
En bild på vår Musse, S*Kringlans Mousse, huvudet är ju inte klart på henne men tofsar har hon.
Lisbet S*Sir Maxwell's

#15 det vore väl läckert med ett lo-djur i soffan *fniss* 

Min MCO Timara…. när hon var kattunge 
Håppas det är ok om hon inte är NFO…. hihi
Min NFO Bamse … om man kan se något på bilden. Han har ganska långa tofsar

helt ok med MCO oxå.. :-) vilka snyggingar du har.. :-)

#35 Jag må vara lite partisk med tanke på linjerna, men aj aj aj vad Plommon är vacker!!! Fantastisk helt enkelt… 

#35 Hon är så vacker! Fick ju hjärtklappning här även om hon har helt fel färg ;p Underbara bilder.

#35mmmmmm Mirabelle istället för chokladen….vilken katt;)
#36, 39, 40 41. Kul att ni är förtjusta i mitt plommon. Hon hälsar och tackar så mycket!! 
Jag håller med om att hon har helt fel färg, men jag börjar vänja mig. 
Jag tycker, förlåt, tyckte menar jag, egentligen inte om paddor utan vitt. Men lilla Plommon föll jag för, så hon fick inte flytta från sin mamma.
/Jotta

#35 Mirabelle är helt fantastisk

#44 Jag ger mig! Paddor är läckra (de med). 
Saffran har en häftig look!

#9, tusen tack, ja han "blänger" lite under lugg…..
en cooooooool kille. Han blev pappa idag till sina allra första barn, 4 vita flickor, 1 wil pojke och en brnvit/svartvit flicka och ALLA ser ut att ha pappas fina öron……..GLAD.
#11, efter att ha sett och klämt på denna katt är jag bara DÖ impad, han har inte bara tofsar, VILKEN kropp!
//Annika

Oh,så mångra vackra katter med stora öronprydda tofsar.
det är det som fattas mig enligt domarna,lite för små öron men man kan ju inte ha allt.

Ohhhhhhh, men kära nån, AUNE, vilken kille! När får vi se honom på utställningarna igen? Man blir ju gele i benen när man ser honom..
#48 Wow, vilken kille! Håller med #51 om att man får gelé i benen när man ser honom. 

Superläcker!! Han ser underbar ut. Precis det uttrycket som jag pratade om tidigare. Mums… /Sylvia
Här är S*Tam-Trion's Big Red - Bilden är tagen på Nerkes utställning den 20 jan 2007.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#48: Åh, vackra Aune! Hoppas vi får se honom under vårens utställningar :)

Hehe oj vilka långa.. :-) vilken vacker flicka du har…

Nu har jag en fråga. Visst är väl toffsarna, när man pratar toffsar på skogis, de som sitter uppe på örat (som en förlängning av örats spets). Några här visar bild på håret i örat, som jag uppfattar det.
Susanna

#61 Åh vilken supervacker tjej 
#64 Ja, jag tänker, när man pratar om tofsar på en skogis öron, att det är dom längst uppe på spesten på örat.
Sen finns det ju ofta fina långa tofsar i öronen också. Men det är för mig inte det man menar med tofsar. Vet inte vad man kan kalla dom i öronen för att inte missuppfattas. 
/Marie
PS. Så här står det på Fifes rasbeskrivning om öronen. "with lynx-like tufts and long hair out of the ears"

Jodå…visst är det toffsarna längst upp på öronen vi pratar om här…men en skogis ska även ha toffsarna inne i örat. När vi pratade om toffsar så tyckte jag att det var roligt att även visa vår honas toffsar i örat eftersom de var enorma när hon var kattunge och hon såg så rolig ut med dom. //Kaisa

Ha ha ja det kan man verkligen kalla "långa hår" som hänger ut från öronen. Jättefint det också. Men här håller jag med om att de ser lite roliga ut.
/Marie

Men jösses Ann,,,, var du tvungen va??? så nära och allt…. ;-) Guuud så söt….
tur att det e en hane.. det ska jag ju liksom inte ha nån nu.. :-) Men jag har börjat kika runt efter en hona,, men "min" färg.. ;-)

mmmm Teres hon är jättefin,, förstår att domaren säger så.. :-)

Snyft
Mina har inte några så FINA toffsar som Era katter har!
Men det är fina ändå!

Oj vad mycket fina katter med ståtliga tofsar :)
#74 Samma här mycket hår i öronen men på öronen ….inga toffsar : (
Men vi har ju världens vackraste kissar ändå ; )