Du med? Jätte tråkigt att du lämnar oss. Hade helst velat se att du stannade kvar=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

varför?

ok ha det så bra.

Nej vad trist. Vi behöver ju lite grabbar här ju.
Man undrar ju varför förståss…..
/Marie
Jag tycker också att det är tråkigt Bengan och förstår inte heller varför. Hoppas att du ångrar dig. Man kan ju ta en paus och komma tillbaka och kika när abstinensen sätter in….
/Susanna
Susanna

Vadå lämnar…??? Du vill inte skriva här mer, eller vad?
// undrande Monica
Det verkar ha något att göra med PerseriFokus?
Susanna

#7 Fast där var det visst något missförstånd som nu är utrett.
Hoppas Bengan läser det.
/Marie

Ja, men alltså! Jag måste bara fråga, varför skriva, hejsvejs, nu lämnar jag iFokus, och sedan inte säga något mer, utan bara sitta tyst. Hade det inte varit bättre att bara "shappa" då? Om man inte VILL väcka debatt eller frågor och vara beredd att faktiskt svara när folk är vänlig och bryr sig, varför då skriva alls??
Nä, det kan jag inte förstå….
Shoot me……

Gå in på perser.ifokus och läs…du blir chockad, det lovar jag. Vuxna människor som bär sej åt, verkar inte klokt. //Kaisa

#7, 10 Ja jag hade fel. Det var löst igår kväll men nu har det tydligen spårat ur igen, Perser i Fokus är nu utan Sajtvärd igen. Tråkigt för jag gillade Uffe. Fattar inte riktigt vad som har hänt även om man läser.
/Marie

#9 enig.. vil man ikke mer så er det jo bare å logge seg av..

Ja Fröjdis, eller hur……….varför gå ut och göra en "statment" om det inte är något man vill ha "sagt"?
Jag fattar ingenting fast jag läser….hur började det egentligen…vilken tråd är det?