Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 1853 ggr
nannajohanna
0

Vetrinärer örebro

Tänkte kolla vilken vertinär ni använder och varför. Vill hitta en som man kan andvända som är bra trevligt och gör de mesta så man slipper byta när man ska göra olika saker. Sen är de ju alltid ett plus om dom har bra priserGlad

Fonrims
0

Jag åker alltid till Annalysen, för att de är duktiga. Priset för mig spelar inte så stor roll så länge jag vet att de hjälper mina raringar.

EddaM
0

Jag använder Torleif Lind de flesta gånger. Han är trevlig och har många års erfarenhet och billig. Men vissa saker kan han inte göra och då har jag åkt till Bista.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

EddaM
0

Jag använder Torleif Lind de flesta gånger. Han är trevlig och har många års erfarenhet och billig. Men vissa saker kan han inte göra och då har jag åkt till Bista.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

FruFilur
0

Använder Annalysen och Hund- och Kattkliniken i Bista, nu har det mest blivit Annalysen (så sent som idag, faktiskt, akutbesök, men nu mår kisse bättre).

Tycker att båda är bra, dock är det enligt mitt tycke lättare att komma fram till Annalysen, och att få tid samma dag om det är akut.

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu

nannajohanna
0

Nån som vet vad dom tar på dom olika ställena för att gör ett Fiv/FeLV test?

Mainebusters
0

Jag åker till Hund och Katt i Bista. Men som #4 säger, så kan det vara lättare att få tid på Annalysen om det är akut.

Är väldigt nöjd med bemötandet i Bista, på Annalysen har jag inte riktigt samma känsla.