Bäbisarna har kommit....
Inatt kom dom då äntligen… 1½ bäbis blev det… :) en rejäl kille och en hälften så stor liten tjej. Gossen ser ut att vara e 22 till min stora förvåning då jag inte trodde Disan bar på dillution… en annan tanke är att han skulle vara frostad?? Och isfl kanske är d 22 Men jag tycker inte det ser ut så irl…. vad tror ni? Lilltjejen är f 23/24 och vägde bara ynka 60g…. men hon är en fighter o hänger kvar än… stödmatar henne o hoppas hon växer på sig så hon klarar att fajtas med brorsan, håll tummarna för lillan, snälla ;)) !!!
Konstigt här har jag gått o hoppats på att det inte skulle bli fler än 2-3 stycken och så känns det ändå snopet när det inte kom fler efter nummer två *fniss*
Ska försöka uppbringa lite ork att uppdatera hemsidan ikväll…
Kram / En TRÖTT Sophia

Nämen oj förlåt Grattis till bebisarna såklart jag håller alla tummar jag har för lilltjejen :)
Nej, han kan inte vara silver ;))
Pappa är DK*La Forêt's Ozzy Osborne NFO n 22
Mamma är CH S*Kisamos Disan NFO f 24
Och ingen av dem har silverföräldrar….
hemsidan hittar du här: www.lynxeyes.se
Ska gå in o ändra min kontaktinfo senare *fniss* men nu vill jag bara sooova ;)))
/ Sophia

Grattis till bebbarna… Håller tummarna för lilla trollet.

Ett stort GRATTIS till dina småttingar! Jag har själv varken haft röda eller cremefärgade kattungar så jag är inte till någon stor hjälp. Fast i mina ögon ser han faktiskt ut att vara creme på bilden…
Jag hoppas att din lilla flicka hänger med, hon är säkert en fighter. Jag la precis ett inlägg i tråden vitt, vitt, vitt! där jag visar en bild på min Lilla My som vid födseln bara vägde 56g. Men med lite stödmatning och värme så klarade hon sej utmärkt. Hon är visserligen inte en stor katt idag heller men helt ok, fyllde förra veckan 3 år. Så jag håller tummarna lite extra för din lilla flicka! //Kaisa

Grattis grattis! Håller alla tummar här att lilltjejen kommer ikapp storebror snart!

Å, vad tiden går fort. Jätte varmt grattis och hoppas lilltjejen klarar sig. Måste in och kolla din hemisda, för skulle inte Flisan ha kattungar också? Kram och lycka till med dem. //Kristin

Grattis!
Håller tummarna att lilltjejen klarar sig!

Grattis till småttingarna!
GRATTIS! Sophia till bäbarna! Ska genast kika in på hemsidan och titta på dom.
Annika & Huliganerna

GRATTIS till bebbarna!
Det bidde bara två, precis som du önskade!! Håller tummar o tassar för att tjejan ska växa på sig o må gott o likaså killen.
kramar o varma hälsningar från Malin mfl på S*Vildhjärtas

Åh vad roligt Sophia! Ett stort grattis till de två bebbarna. 
Hoppas verkligen lilltjejen hänger kvar.
Angående färgen på hanen så liknar den mina två grabbars och de är antingen d eller ds, jag tror inte på e i mitt fall även om chansen finns. Men just nu tror jag mest på d, trots att mina kan vara silver. De är väldigt ljusa i sin röda färg. Titta på min hemsida och jämför färgerna får du se.
Stor bamsekram från Marie
[ Grattis! Hoppas det går bra med lilltjejen.
](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNfox000) href="http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb113_ZNfox000&utm_id=7921" rel="noopener noreferrer" target="_blank">
Susanna

Stort GRATTIS till bebisarna. Håller tummarna för lilltjejen

Grattis grattis, hoppas att lillan klarar sig=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#16 Åh vad skönt att höra Sophia! Ja hon lär väl ha gott om tuttar att välja mellan.
Här är det full fight om de fyra bästa tuttarna och de är fem som slåss…..
Lycka till!
/Marie

GRATTIS till 1 och en halv
Håller alla tummar att hon fortsätter lägga på sig gram
/Marie o svansbarnen
Lilltjejjan hänger i fortfarande, en riktig fighter…. hon har ökat ett par gram i vikt oxå så det känns skönt att det går på rätt håll, nu är hon jätteduktig att tutta själv på mamma!!!