Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 1221 ggr
aborgatos
0

Ett klargörande!

Jag vill med detta mitt sista inlägg här inne på Norsk skogkatt iFokus göra ett klargörande.

Detta inlägg är i huvudsakt riktat till er som missförstått mig och som INTE FÖRSTÅTT att jag INTE LAGT NÅGON SKULD PÅ UPPFÖDAREN angående HCM.

Affären oss emellan är mig veterligen  avslutad.

Eftersom jag nu fått svart på vitt att detta forum, i mitt tycke förbrukat sin chans till att vara ett öppet forum där VEM SOM HELST ska kunna skriva vad som händer samt få ventilera och dela synpunkter med andra så har jag nu bestämt att avsluta mitt medlemskap här inne.

Nu får "klicken" som gillar att skriva och tycka skit fortsätta här inne utan min medverkan.

Tycker synd om er moderatorer som jobbar idiellt och lägger ner tid på ett forum som i mitt tycke inte längre har någon egentlig uppgift att fylla när det gäller rasen Norsk Skogkatt.

Nu kan den snarare döpas om till "oss skitpratare i fokus" i stället tyvärr.

Backa och gå tillbaka 1 år eller 2 så kommer ni se vilken skillnad på inläggen som skrevs.

Jag vill även passa på att tacka alla som visat mig medlidande samt respekt, dels den senaste veckan ,men även tidigare.

Med vänlig hälsning

Inger Karlsson

S*Aborgatos

Sissi
0

Men Inger, bry dig inte om de människor som tydligen inte har mer vett än att gräva i andras olycka. Det kommer alltid att finnas människor som vill andra ont, det är svaga, elaka människor som inte vet bättre. Så sträck på dig…DU är en bra människa Inger!!!

Vila i frid vackraste Axel…Kyss

Miljoner kramar från Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

MissMikkus
0

Säger som Sissi. Det kan vara hårt att få så mycket över sig, som du fått just nu här på ifocus. Och så klart känner de "elaka" inte till alla fakta utan skriver i oförstånd. Det är bara du och Annika som egentligen vet hur allt gått till och det har ni ju redan klarat upp er emellan. Så jag förstår inte varför andra ska behöva kasta sig över er. Ni är förmodligen väldigt ledsna båda två över det som hänt.

Håller med dej om att sidan har förlorat mycket av sitt värde idag. Många av de "äldre" uppfödarna med stor erfarenhet, syns inte här längre. Så tyvärr blir inläggen och debatterna inte så värdefulla som de var tidigare.

Jag hoppas du stannar här, och fortsätter att skriva då och då Glad

kram från Lilly

Mylingens
0

Många styrke- och tröstekramar från mej… //Kaisa