OT - Tack alla för tiden.
Min katt är uppenbarligen inte välkommen som NFO här inne pga avsaknaden av stamtavla därmed vill jag bara tacka er alla som hjälpt mig här inne och komma till rätta med honom, ni når mig via pm om det skulle vara något.
Jag lämnar härmed norsk skogkatt iFokus och spärrar tyvärr sajten.
MVH
Naima

Klart både du och katten är välkomna! Lyssna inte på dumt folk som ska göra sig märkvärdiga!
Jag säger som Camilla, klart du inte behöver lämna sajten! Du är varmt välkommen att stanna här!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
man behöver inte äga en skogis för o vara här nu överdriver du.. bara för att du tycker jag rackar ner på dig? det är inte sant,vi ja det var fler än mig (kolla själv din tråd om pälsråd) sa att han är en huskatt betyder inte att han eller du heller är mindre värda. vi är många uppfödare som oxå har huskatter… tycker personligen du ska hänga kvar, du visar ju prov på ansvarsfullt kattägande och är villig och lära, precis som vi andra.. jag vet att jag kan låta hård och jag vet att du tar åt dig lite mycket men jag har inget alls emot dig och tror du det så ber jag om ursäkt..
S*Winsnes Wilda
Vi är alla "vanliga" människor som tycker om katter oavsett ras, det är väldigt tråkigt att ett forum inte kan få vara ett trevligt forum där vi alla har ett gemensamt intresse dvs vårat älskade husdjur katten.
Alla ska kunna känna sig välkommen.
Mvh,
Eva-Helen
Nu kommer jag här och gör mitt första inlägg på denna sajt! När man skriver en tråd eller i en tråd så får man inte alltid de svar man vill ha. Och man kan bli väldigt oense med andra angående vissa frågor. Men man får inte ta åt sig, i början gör man nog det, men så många gånger som jag fått på skallen så.. då skulle jag nog lämnat iFokus åtskilliga gånger.
Ibland får man ignorera eller helt enkelt avsluta en diskussion. Eller begära att sin tråd avslutas av Sajtvärd eller Medarbetare. Personligen tycker jag att det vore tråkigt med ett forum där alla har samma åsikt. Men man ska inte vara elak eller komma med personliga påhopp!
Och här kommer jag och skriver, som är coonisägare.. 
så lite så, som mainebusters säger,vore skittråkigt om alla bara höll med varann och allt var snuttigt och gulligt. jag respekterar alla som står för det dom är/säger och jag är den första till att be om ursäkt när jag gjort fel. visst är alla välkomna på alla sajter,titta bara på mig, en NFO uppfödare som startade Maine coon i fokus
!!
S*Winsnes Wilda
#9 Ja det var lite udda men du äger säkert en MCO (min favoritras by the way).
haha!! nää inte en enda men jag drömmer om en
..
S*Winsnes Wilda

Jag hare läst alla trådar du skrivit och jag måste säga att jag inte uppfattat saker som du har upplevt det. I tråden om pälsvård läste jag en kommentar om att han inte var en norsk skogkatt, vilket jag tolkade som att det kan vara därför han inte har en typisk NFO päls snarare än att man fällde en kommentar endast för att påpeka att din katt är huskatt. Tycker absolut att du ska stanna kvar här på forumet och läsa och skriva även om din katt saknar stamtavla. Jag saknar till och med katt men trivs här ändå 
Tråkigt att du upplever att hela iFokus är dålig stämning på. Tyvärr så blir det nog så på alla diskutionsforum, och dessutom så är det lätt att man missförstår varandra i det skrivna ordet och att tonen ibland kan missuppfattas om man inte är övertydlig med det man menar. Jag tycker att det känns som att det kan ha blivit en misstolkning och det vore ju tråkigt om du lämnade forumet pga ett missförstånd.
//Angelica
Medarbetare på Hundar iFokus
#12 Jag har valt att stanna men jag kommer dra ner på min aktivitet. Eftersom jag riskerar att insjukna vid turbulenta miljöer/dagar/disskutioner så väljer jag att dra mig tillbaka för att inte riskera inläggning på vården, igen. Hoppas ni nu inte tar det som om jag beklagar mig utan jag skriver bara som det är, jag är rak helt enkelt.