Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 05-pälsvård
Läst 1542 ggr
Margona
0

Gimpet torrshampo

Är det någon som vet om det finns någon butik i Stockholm som säljer detta? Jag vet att det finns att beställa men då hinner det nog inte komma förrän det är för sent.

Jotta
0

Jag har för mig att jag har sett det nyligen, antingen i butiken i Tallkrogen eller på CRT i Högdalens industriområde. Ring till dem och kolla.

kerstin2181
0

Margona, ring mig på jobbet imorgon om du inte får tag i den, så fixar jag det=) 019103336

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

#1 Tack för tipset, jag ska ringa till dessa ställen idag.

#2 Jag ringer till dig om de inte har det här i Stockholm. Väldigt snällt av dig KerstinSkrattande

Margona
0

Det finns inte på butikerna här i Stockholm verkar det som. Men tack Kerstin för din hjälpSkrattande

Sissi
0

Jag har en burk med lite kvar i som du kan få.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
0

#5 Ja tack, men hur ska jag få den?

Sissi
0

#6 Jaaa du..det är dina problem, nä jag bara skoja. Flört Kanske kan vi mötas vid Gullmarsplan, åker förbi där på lördag runt 16:30 ungefär. (vet inte exakt än)

Förmodar att du vill ha den innan Järvas utställning.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
0

Ja jag vill ju gärna ha det innan utställningen men just på lördag är jag bortbjuden på middag, men kan nästan alla andra dagar.

Kattilaforsens
0

Har för mig att CKH på Magnus Ladulåsgatan på Söder säljer Gimpet. Har annars också en påbörjad burk som du kan få.

Kattilaforsens
0

Jag hittade det under fliken pälsvård. Kolla här: http://www.ckh.nu/