Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 10-väntade-planerade-kullar
Läst 1019 ggr
Margona
0

SE*Smokeynights väntar kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min CH S*Karmskogens Sunshine ds 09 23 väntar kattungar tillsammans med CH S*Lagbodas Chewbacca ns 23Skrattande

Margona
0

Troligen väntar även S*Kaup home cat's Onyx och IC S*Frostvikens Cutty Sark kattungarSkrattande

Sissi
0

Vad roligt! Är inte Chewbacca en son efter Tiger?

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Christina-S
0

Vad roligt - grattis!

#2 Jo, Sissi du har rätt, Chewbacca är efter Tiger.

Labolina_73
0

otroligt roligt är det,,,, den ena får 6 och den andra 8… mohahahahahaha underbart…… Med bara någon dags mellanrum så ni vet ju vad ni har att göra i mitten av auguti… *s*

Kram

Lagbodas
0

#0 Så spännande! Hoppas på massor av silverbollar…

#1 Mums, vilka härliga bebisar det kommer bli. Kommer säkert en hel hög med kattungar sisådär 8 i varje kull, ha ha.

//Mia

EvaHelen
0

Grattis vännen, det blir spännande se vad som kommer,,,,säkerligen massa fina silverbebbar.

Kram

Ps. Varit ute med katterna hela dagen, om du har ringt!

virvlas
0

Men oj vad spännande! Då ser jag fram emot augusti. :)

skogisen
0

Ja det ska verkligen bli spännande, barnbarnsbarn inte  dåligt Kyss

Fullt upp kommer du garanterat att få Margona--tur att Peter finns med i bilden  hihihiGlad

Kram

Margona
0

#8 Ja både barnbarn och barnbarnsbarn inom loppet av en eller ett par dagar är ju inte så illaSkrattande

Kram

EddaM
0

Grattis i massor! Lycka till =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Margona
0

Tack!

Nu är jag säker på att även Skrållan väntar smått igen och dag 65 är den 17 augusti och dagen efter är det samma för Lillan. Det ska bli så roligt och nu måste jag och Peter köpa en större bolåda så att båda får plats för sina ungarSkrattande